Little.miss.sunshine&Adrian Skrevet 8. april 2009 #1 Skrevet 8. april 2009 Flere som syns disse ukene rundt 14-16 er laaaaange og gir en litt rar følelse av å føle seg gravid den ene dagen og ikke den andre? Kvalmen har stort sett gitt seg, kaster i alle fall ikke opp.Noen ganger er magen stor, andre ganger ikke. De dagene jeg ikke er kvalm og energien føles normal, så kunne jeg ønske den lille sparket så jeg kunne kjenne det! Sånn at jeg visste den var der;-) Heldigvis ikke lenge til den ordinære ul nå, og da spretter vel magen skikkelig ut snart også. Gleder meg!!!!!!!
Huldretussa Skrevet 8. april 2009 #2 Skrevet 8. april 2009 Hei du! Ja, magen er virkelig hemmelighetsfull! Jeg er 15+5 i dag. Teller dagene til vi skal på ultralyd (om ca 14 dg). Jeg synes også ukene er lange! Har det slik som deg, føler meg gravid en dag, mens mindre gravid en annen dag. Når jeg står kan jeg ikke kjenne så mye til magen (bortsett fra litt mer "flesk" som har kommet i det siste) - men når jeg ligger kjenner jeg at det er hardt fra bekkenet og opp mot navlen. Det er også en hevelse som aldri har vært der før! Når jeg våkner om morgenen og må på do står magen rett ut - kjennes ut som om jeg har en håndball på magen, men den forsvinner etter en tur på toalettet.. Venter på at gravidmagen skal sprette ut! Håper det skjer snart... Det er iallefall tydelig at noe vokser og gror i magen, men kjenner ikke liv enda. Vil tro det er noen uker til jeg kan kjenne den vesle bevege seg. Det er så spennende! Lykke til på ul
olebrum30_05&09&13 Skrevet 8. april 2009 #3 Skrevet 8. april 2009 slik har jeg også følt det.. Frem til nå.. 18+2 idag, men var først denne uken jeg følte at magen ikke forsvant føler den daffer litt enkelte ganger, men står mest utover nå litt herlig å ikke føle seg "lubben" for det har jeg gjort de siste ukene syns tiden har gått egentlig fort når jeg tenker meg om.... hehe.. men føler det er lenge til fødsel hehe.. så har enda god tid har kjent bevegelser og liv siden ca uke 11, men kun de siste ukene jeg har kjent spark. Men dette er min 2 så er veldig vanlig og kjenne liv tidligere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå