Gå til innhold

rier


Baby<3

Anbefalte innlegg

 

nå har jeg gått med sterke kynnere i en uke... da jeg var på føden for å sjekke det da det begynte så var det helt lukket og ingen åpning, hodet var festet da..

 

nå har jeg fått litt åpning og livmorhalsen har forkortet seg fra 4 cm så nå er den på 1 cm, jeg har fremdeles sterke kynnere (små rier) legen sier at jeg ikke er umoden, jeg er snart 36 fullgåtte uker, men de vil ikke sette meg igang før jeg er 37 uker, det er jo så slitsomt å ha sånne rier også går det sååå treeegt, derfor de kanskje skal hjelpe meg litt i gang, men må vente 9 dager.. hehe....

 

selvom det er litt tidlig, så er hun jo klar for det tydeligvis så da er jeg jo bare glad for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slitsomt å gå sånn kan jeg tenke meg!

 

Men snart har du lille knøttet ditt i armene! :-) Vi blir kanskje satt igang snart vi også. Driver med en begynnende svangerskapsforgiftning er vi redd. Så hvis jeg blir noe værre setter de meg igang. Egentlig fryktelig skremmende å tenke på at det kan skje når som helst.

Vips så er man mamma lissom :-)

Er 36+1 jeg, så han er visst stor nok til å bli født uten at det skal bli komplikasjoner, eller at han blir regnet som prematur. :-)

 

Lykke til!!! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk, og lykke til selv... jeg sitter her og de har blitt sterkere, ikke sånn veldig vondt, men merker at noe skjer, men ikke regelmessige men som jeg har hørt om før så kan det jo gi seg da ...hehe, bare å vente å se!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm....har hatt det sånn i flere uker jeg, men har aldri vært noe tema å sette i gang? .....er i uke 38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her, jeg er i uke 37+ 3 og har hatt sterke kynnere lenge, men ikke vært noe tema å sette igang..??? Synes det hørtes litt merkelig ut??Det er jo livmora som forbereder seg på den store jobben som snart skal skje..med forrige svangerskap gikk jeg med masrier i mange dagerpå forhånd...men aldri aktuelt å sette i gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikke bare maserier og sånn, ordentlige rier, vonde...men det åpner seg tregt, får ikke sove...hadde jeg vært til termin så hadde de hjulpet det i gang... har åpnet seg mer nå også har jeg fått altfor lite fostervann nå så de må sette igang...

jeg har født før så merker godt forskjell...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ok, ble sikkert forrivrret da du omtalte rier og kynnere som det samme over:) synes det er forholdsvis forskjell på det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg var litt forvirret selv da jeg først trodde det bare var kynner...som utviklet seg til å bli sterkere og viste seg å være rier som også var litt efektive..

 

men uannsett så har det vært veldig slitsomt å gå sånn over lang tid, og iogmed at jeg har alt for lite fostervann og baby må ut da hun har det bedre ute...så er jeg bare glad for at hun kommer snart, selvom det er litt tidlig :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...