Gå til innhold

Er det vanlig, ang kvalme..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 9 uker på vei og har vært kjempe kvalm i to uker! For to dager siden kasta jeg opp. Men plutselig i går var jeg ikke kvalm mer! Og ikke i dag heller. Bare litt små uggen noen ganger. Er jo selvfølgelig kjempe deilig! Men er kvalmen borte for godt nå eller? Trodde liksom den skulle gi seg gradvis etter uke 12 :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trodde også den ville bli vekk i 2. trimester, men jeg måtte jammen meg vente til 3. trimester for å bli kvitt den!:-/

 

Så konklusjonen er at alle er forskjellige og alt er for så vidt normalt.

Skrevet

jeg spydde daglig til uke 26.. og bare kanskje annehver dag etter det.. spydde ned alt.. hehe.. var nesten ikke kvalm før uke 12

Skrevet

Her har 3 svangerskap vært fylt med oppkast og kvalme, mulig ikke så oppmuntrende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...