Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er 19+5 og har kjendt spark lenge... dette foregår mest ved skambenet og livmoren er ikke så høyt oppe enda, litt over navlen.. men............ jeg har så lesmus, og muskel sammentrekkninger eller hva det er lenger oppe i magen... helt oppe ved magesekken (på venstre side) liksom, kan kjennes ut som spark (fantom spark) da det er så høyt opp og ul viste bare 1 foster.... noen som ahr lignende eller hørt om det, hva kommer det av? har det ofte, fler ganger for dagen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For en liten stund siden hadde jeg også en lemus på magen. Over navlen på venstre side. Det var desverre ikke babyen da jeg kun var 15 uker på vei + det var alt for langt oppe. Jeg tror "lemus" er bare små muskelsammentrekninger. De er ikke vonde men kan vere ganske irriterende til tider, spesielt om en får det ved siden av øyet eller lignende. Jeg var plaget med dette en stund i låret, og sist i ankelen. Ikke noe å bekymre seg over:) Min samboer har hatt lemus i øyet siden august ifjor... det er ikke der konstant men innimellom. Kan også gå en eller to dager mellom hver gang. Han påstår "rykningene i øyet" er min feil ;) Hehe! Blir spennende å se om de forverrer seg når babyen kommer til verden :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...