Gjest Skrevet 8. april 2009 #1 Skrevet 8. april 2009 gutten min på snart 4 mnd vil ikke ha pupp lengre! hva gjør jeg da? bare sånn plutselig i går så ville han ikke ta puppen,heller ikke i dag,så han må få flaske. Kjenner jeg blir fortvila jeg....noen andre som har opplevd dette?
Tommage♀♂ Skrevet 8. april 2009 #3 Skrevet 8. april 2009 Har du brukt en ny dusjsåpe, eller spist noe uvanlig som kan sette smak på melken? Er du gravid? Mange små som ikke vil ha melk mer da, siden den skifter smak;)
Gjest Skrevet 8. april 2009 #4 Skrevet 8. april 2009 helt ærlig så har jeg ikke dysjet på 2 dager hihi,er syk. kanskje det kan ha noe å si?
Tommage♀♂ Skrevet 8. april 2009 #5 Skrevet 8. april 2009 Eller så kan melken ha annen smak når du er syk? Ikke godt å vite... Kan være hva som helst. Håper han tar puppen når du er blitt frisk igjen da=)
Gjest Skrevet 8. april 2009 #6 Skrevet 8. april 2009 håper også det hehe...han klør fælt i munnen og,kanskje det er tenner på gang her...takk for svar og god påske
Supermamm Skrevet 8. april 2009 #7 Skrevet 8. april 2009 Spiser han når han får flaske da? Eller vegrer han for å ha noe i munnen?
Gjest Skrevet 8. april 2009 #8 Skrevet 8. april 2009 han spiser litt,men når jeg tenker meg om så virker det som om han ikke har så mye matlyst. Når jeg gir han flaska så drikker han litt,men vil fort ikke ha det heller..så jeg har ikke peiling jeg. Sutrer og sutrer i hele dag,god påske liksom hehe
Supermamm Skrevet 8. april 2009 #9 Skrevet 8. april 2009 Da er det mulig det er tenner. Hvid det sprenger og er vondt har de ofte ikke lyst å spise noe særlig. Prøv å smøre gommene med dentinox og legg han til brystet etterpå, det kan muligens hjelpe litt. Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå