Mor&barn Skrevet 8. april 2009 #1 Skrevet 8. april 2009 Altså "stilletid" er jo forsåvidt etter 11 om kvelden, men jeg får hodepine av dette bråket. Han spiller støtt og stadig full guffe, slik at jeg til og med hører teksten i sangen. Lov å "klage"?
Bare jeg er meg :o) Skrevet 8. april 2009 #2 Skrevet 8. april 2009 Om nabo`n er hjemme blåser jeg hue av dem når jeg gjør rent,hahaha... Men pytt,sier dem i fra demper jeg selvfølgelig.
3 nøtter til Askepott Skrevet 8. april 2009 #3 Skrevet 8. april 2009 Er det en nabo eller en du leier ut til ?
Kliko Skrevet 8. april 2009 #4 Skrevet 8. april 2009 Jeg har samme problem med naboen, bare at det gjerder piano spilling.. Alle sier " jammen det er jo så rolig og koselig musikk.." Nei, det er det ikke!!! Det er skikkelig irriterende og det er hele tiden.. Nå har jeg til og med begynt å kjenne igjen sangene og hører når hun spiller feil ( og jeg har ALDRI spilt piano..).. Men klage? Næ, jeg føler jeg ikke kan klage fordi vi selv har en gutt på fem uker med kolikk.. så han skriker jo en del.. Men hadde vi ikke hatt det hadde jeg ikke nølt med å klage!! For å legge til en ting da så har dem i tillegg skaffa seg sånn gitar hero med trommer, og det også er et skikkelig bråk!! Naboer altså..
meg & to små vampyrer Skrevet 8. april 2009 #5 Skrevet 8. april 2009 Jeg vet ikke helt hvor greit det er å klage. Naboen under meg spiller av og til såpass høy musikk på dagtid og kveldstid før 23 at hele etasjen vår rister. Men så lenge det er før 23 så klager jeg ikke... Men jeg tar meg da også friheten å gjøre det samme tilbake. Midt på dagen så syns jeg det skal ganske mye til for å klage...
Mor&barn Skrevet 8. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 8. april 2009 Det er en nabo som bor i etasjen over. Altså ikke ved siden av. Og ville tro man vet å ta hensyn når man bor i et sameie. Han må gjerne spille musikk, men hele tiden, full bass, full styrke. Aldri hatt så mye hodepine som etter han flyttet inn. Konstant during gjør noe der. Grr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå