Anonym bruker Skrevet 8. april 2009 #1 Skrevet 8. april 2009 Min mann har fått ''lov'' av jm å sjekke hvordan det står til der inne siden jeg er plaget med nedpress og vonde kynnere. Han sier jeg er veldig myk, er helt flatt og han kan få inn 3 fingre. Så har 3 cm åpning, for to dager siden var det bare 1. Så hvordan kan han kjenne om jeg er helt moden? Hvordan kjennes det ut?
Sånn kan det gå Skrevet 8. april 2009 #2 Skrevet 8. april 2009 Når livmorhalsen er utflatet så er du helt moden.
Anonym bruker Skrevet 8. april 2009 #3 Skrevet 8. april 2009 Så da er jeg helt moden? Kan fødsel starte når som helst nå da? Eller er det noe man kan gå med lenge? HI Takk Oktaviastar
Sånn kan det gå Skrevet 8. april 2009 #4 Skrevet 8. april 2009 Fødselen din kan starte når som helst ja, men du kan også gå flere uker slik du er nå. Har selv gått i flere uker helt moden og med 3-4 cm åpning i flere av mine sv.skap.
Anonym bruker Skrevet 8. april 2009 #5 Skrevet 8. april 2009 Huff da, hehe. Hadde håpet oppe her nå Jeg får bare håpe den starter og hvis ikke smøre meg med tolmodighet. Men ber til vår kjære fullmåne om hjelp Hehe HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå