Superhappy Skrevet 8. april 2009 #1 Skrevet 8. april 2009 Noen som bestiller derfra for mellom 200 - 1000 kr? Lurer på hvordan det fungerer hvis jeg bestiller for 99 pund med dagens kurs blir det 945,- norske. Og frakt på ca 8 pund frakt kommer vel utenom de 1000,-? Men hva må jeg regne med å betale ekstra i toll? Moms er jo 25 % så det kommer jo i tillegg toll og postavgift. Ble rotete dette her men håper noen har erfaring og kan hjelpe meg Kun bestilt derfra for under 200,- og er egentlig ganske grønn på nettshopping fra det store utland
Amia Skrevet 8. april 2009 #2 Skrevet 8. april 2009 Jeg shopper innimellom fra Look Fantastic, men jeg har aldri bestillt for under 200,- da. Når jeg først bestiller, så blir det endel og toll utgjør alltid endel ekstra desverre - men jeg sparer på det i forhold til hva produktene jeg bruker koster her hjemme..
Emmj Skrevet 12. april 2009 #3 Skrevet 12. april 2009 Slik ser min "regning" ut fra LookFantastic: Subtotal: £103.05 Shipping costs: £11.50 Gift wrapping : £0.00 TOTAL: £114.55 Dette betalte jeg med visa'n og når pakken kom måtte jeg ut med 300,- til når jeg skulle hente den ut. Vet ikke helt om jeg svarer på spm ditt, men håper det hjelper deg litt allikevel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå