Gjest Skrevet 8. april 2009 #1 Skrevet 8. april 2009 Nettopp ferdig med Torkil Damhaugs "Døden ved vann", og den må jeg si jeg likte riktig så godt. Trenger ikke være bøker av nyere dato. Heller ikke krim.
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 8. april 2009 #2 Skrevet 8. april 2009 Spørs jo litt hva du liker da Jeg er en fantasy-dame,- gjerne middelalder-fantasy...Men leste "La den rette komme inn" nylig. Den er noe så rart som en nåtids realistisk vampyrhistorie... Som skifter mellom mellom-menneskelig drama og grøsser. Veldig veldig bra. Den har nylig blitt filmatisert,men filmen kommer ikke opp mot boken selv om den er veldig bra den også.... Ellers, i fantasy-verden,- anbefaler jeg "The dark jewel triology" og Elisabeth Moons "The deed of Paksenarrion"... Sistnevnte ga jeg til en venninne til bursdagen og så ikke snurten av henne på en måned... Hver gang vi ville ha henne med på byn eller kafe så "hadde hun hodepine" eller var "trøtt" etc...Heeelt til hun var ferdig med boken ;P Parfymen er også en klassiker.
malla85 Skrevet 8. april 2009 #3 Skrevet 8. april 2009 Er akkurat ferdig med The hunger games av suzanne collins Den var kjempe bra!
Flippa m Frida Skrevet 9. april 2009 #4 Skrevet 9. april 2009 "Vindens skygge" av Carlos Ruiz Zafón. Fantastisk bra! Google tittelen så finner du ut litt om hva den handler om. Fikk nesten ikke lagt den fra meg.
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 9. april 2009 #5 Skrevet 9. april 2009 The Pillars of the Earth av Ken Follett. Eller andre bøker av ham
MK73 Skrevet 9. april 2009 #6 Skrevet 9. april 2009 F.eks den enkeltstående etterfølgeren til Pillars of the Earth, dvs World Without End. Fin bok! Tykk :-)
jea. Skrevet 9. april 2009 #7 Skrevet 9. april 2009 stieg larson med menn som hater kvinner... KJEMPEGOD BOK!
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 9. april 2009 #8 Skrevet 9. april 2009 Jeg er krim-elsker jeg da, og kan anbefale deg "Snømannen" av Jo Nesbø, "Varg Veum"- serien, Bøkene til Liza Marklund; og da særlig "Nobels testamente" og "Livstid". Hører selv "Sprengeren" av Liza Marklund på lydbok akkurat nå, den er også spennende. Ellers er det mange bra bøker, men husker ikke flere i farta... Jo, les hele trilogien til Stieg Larsson, de er veldig bra alle sammen. Hørte de på lydbok jeg da.
Storebror & Lillesøster Skrevet 9. april 2009 #9 Skrevet 9. april 2009 Bøkene av jo nesbø,de syntes jeg er bra,og unni lindell sine bøker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå