gr8shag skal få 09 baby:) Skrevet 8. april 2009 #1 Skrevet 8. april 2009 Var på kontroll i dag - jordmor fikk inn to fingre i mormunn, kjente hodet og kjente at det var vann foran hodet. . . . Men mormunnen var ikke helt sentrert enda,..... lurer på hvor lenge jeg skal gå sånn? Jeg har sterke kynnere hver kveld, men ikke noe mer enn det.... en del menssmerter.... Jeg hadde termin i går!! Jeg lurer på hvor lang tid man går sånn før man starter på ordentlig? Jeg er 2. gangs.... noen som har erfart dette ? ( alle er jo forskjellige, men hååååper jo selvsagt at det vil starte snart... )
3xMamma :) Skrevet 8. april 2009 #2 Skrevet 8. april 2009 Jeg er 3. gangs, er 4 dager over, og har 4 cm åpning, så jeg kjenner meg igjen. Aner ikke hvor lang tid det skal ta. Kunne gjerne tenke meg at det kunne starte nå...
Kjærlighet <3 Skrevet 8. april 2009 #3 Skrevet 8. april 2009 Hei Hei! :-) Nå blir nok ikke mitt svar det mest oppløftende da, men men.... Jeg hadde 2-3 cm og var ganske moden med nummer to på terminen. Gutten kom ikke før 13 dager over termin etter at jeg ble satt iang ved at jordmoren tok hull på fosterhinnen... Det gikk til gjengjeld VELDIG fort da, halvannen time. Men så har du jo andre da, som får beskjed om null modning og åpning og bare timer senere er fødselen i full gang... Vi er nok veldig forskjellig :-) Masse lykke til hvertfall!, Uansett kan det da ikke være så veldig lenge til du får babyen din! :-)
gr8shag skal få 09 baby:) Skrevet 8. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 8. april 2009 Takk for svar!! Ja, jeg får belage meg på å gå noen dager til tenker jeg. Men har en del maserier i kveld. Vi får se hvor lang tid dette vil ta - uansett ikke mer enn to uker til baby kommer da! Lykke lykke til alle dere andre som også venter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå