Gå til innhold

Hva er for tidlig å ta me en baby på ferie?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

vi dro til KReta da guttungen var 2 mnd og det gikk kjempebra! :-D Bare ta med bagvognen selv om den er stor og bælete å drasse med seg! I september skal vi til Spania og da vil tulla være rundt 3 mnd... Gleder meg veldig! :-D

Jeg fikk beskjed om at hvis jeg skal reise så ville det være lønnsomt å få tatt vaksinene som er vanlig å ta ved 3 mnd før man reiser, hvis man i det hele tatt skal vaksinere barnet. Skal muligens reise når den lille er rundt 3 mnd selv, hvis h*n og jeg er friske og opplagte til det.

vi skal en uke til danmark siste uka i juli..har termin 18juni..det blir veldig spennende å se hvordan det går=)gru gleder meg..men har en på 4,5 som må aktiviseres og få opplevelser så blir vel det samme om jeg sitter i danmark eller her med den lille...

Vi skal reise til Australia når vår lille gutt er mellom 2-3 mnd . Mange venner som har tatt samme turen like tidlig og det går kjempe greit. Det er jo en lang tur, men de sover jo mesteparten av turen ! Mannen min er fra sydney, og vi skal ned å besøke familie & venner + i bryllup ! Det blir spennede. Men jeg har bestillt en ekstra forsikring i tilfelle lillegutt blir syk eller man ikke kan reise; hvor man da kan avbestille turen 24 timer før avreise og få pengene tilbake uansett !! Det synes jeg er greit å vite, siden en tur til Australia for 3 stykker ikke akkurat er billig heller ....

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...