Gå til innhold

Hva er for tidlig å ta me en baby på ferie?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det noen som har erfaring med å reise på ferie med baby? Har termin i juni, å vi har så lyst å reise på ferie til høsten, men tenker at det kanskje er litt tidlig å ta me en baby på tur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vi dro til KReta da guttungen var 2 mnd og det gikk kjempebra! :-D Bare ta med bagvognen selv om den er stor og bælete å drasse med seg! I september skal vi til Spania og da vil tulla være rundt 3 mnd... Gleder meg veldig! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge formen din har kommet seg og babyen er frisk er det vel ikke noe problem å ta den med seg til syden når den er et par mnd'er.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk beskjed om at hvis jeg skal reise så ville det være lønnsomt å få tatt vaksinene som er vanlig å ta ved 3 mnd før man reiser, hvis man i det hele tatt skal vaksinere barnet. Skal muligens reise når den lille er rundt 3 mnd selv, hvis h*n og jeg er friske og opplagte til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi skal en uke til danmark siste uka i juli..har termin 18juni..det blir veldig spennende å se hvordan det går=)gru gleder meg..men har en på 4,5 som må aktiviseres og få opplevelser så blir vel det samme om jeg sitter i danmark eller her med den lille...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal reise til Australia når vår lille gutt er mellom 2-3 mnd . Mange venner som har tatt samme turen like tidlig og det går kjempe greit. Det er jo en lang tur, men de sover jo mesteparten av turen ! Mannen min er fra sydney, og vi skal ned å besøke familie & venner + i bryllup ! Det blir spennede. Men jeg har bestillt en ekstra forsikring i tilfelle lillegutt blir syk eller man ikke kan reise; hvor man da kan avbestille turen 24 timer før avreise og få pengene tilbake uansett !! Det synes jeg er greit å vite, siden en tur til Australia for 3 stykker ikke akkurat er billig heller ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...