Lille Egg *3. IVF* Skrevet 8. april 2009 #1 Skrevet 8. april 2009 Noen som det har gått bra for? Har sett at g-testene ble sterkere bare i løpet av forrige helg. Trudde egentlig at jeg hadde en grytidlig SA da jeg fikk mensen som vanlig, da jeg testet positivt allerede ved 11 dpo. Har hatt stikninger på høyre side og menssmerter de siste dagene og det har kommet litt rosabrunt blod. Tror vel egentlig at kroppen holder på å spytte ut noen rester, men skjønner ikke helt denne stigningen jeg så på testene i helga.Noen som har opplevd noe liknende?
EnJente_m_2Jenter Skrevet 9. april 2009 #3 Skrevet 9. april 2009 Hvilken dpo var du på da du hadde 159 ? Jeg slet med lave hcg verdier, er gravid enda og i 2 trim, her er mine tall: 4 februar, på dag 12 etter eggløsning: hcg 22 10 februar, på dag 18 etter eggløsning: hcg 308 11 februar, på dag 19 etter eggløsning: hcg 540 13 februar, på dag 21 etter eggløsning: hcg 840 16 februar, på dag 24 etter eggløsning: hcg 2000 17 februar, på dag 25 etter eggløsning: hcg 2116 Må vite hvilken dpo du var på ca.
Lille Egg *3. IVF* Skrevet 9. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 9. april 2009 Jeg var på dag 24 dpo. Nå har jeg spottet brunt i tre dager etter at jeg tydeligvis har hatt en grytidlig spontanabort. Tenker at det er restene i livmora, som har forårsaket den svake økningen for nå er testene med å bli svakere igjen. Peller meg derfor tilbake til "Bli gravid n¨å. :-s Ellers takk for svar og gratulerer med graviditeten, heldiggris!!! Verdiene dine ser da ellers ikke så verste.
EnJente_m_2Jenter Skrevet 10. april 2009 #5 Skrevet 10. april 2009 Huff det var trist å høre, men håper alikevel du har godt mot og snart kommer inn til de på 1 trim igjen Lykke til og takk for det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå