Gå til innhold

Samboers 30-årsdag og jeg er høygravid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen tips til hva vi kan gjøre, hva jeg kan gi?

Vi skal ut og spise middag på selve dagen da, og feire m øvrig familie. I utgangspunktet skulle han få en storbyreise til bursdagen av meg, med avreise på selve dagen - men det er da 14 dager før termin så det sier seg selv at det er utelukket nå... Vil så gjerne gjøre dagen spesiell for ham, men det begrenser seg jo veldig hva vi kan finne på - er ikke akkurat så lett og fleksibel lenger :-)

Tips??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da mannen min fylte 30 overrasket jeg ham med natt på hotellrom. Jeg kjøpte inn ren boxer til ham, ny tannbørste og deo, og en badekåpe som lå klart på rommet. Han hadde allerede leid lokale i byen der vi skulle ha fest, så jeg bare avtalte med de nærmeste kompisene at de skulle møte på rommet et par timer før. En nabo kjørte oss inn til byen og jeg tok bind for øynene hans da vi kjørte. Han skjønte ikke bæret før jeg tok av bindet inne på hotellrommet.

Skrevet

Hehe, jeg sitter faktisk å forbereder min samboers 30årsdag som er i morgen! Blir ingen stor feiring her, siden vi skal bli foreldre om ni uker. Jeg har kjøpt et smykke, laget et stort påskeegg og nå sitter jeg å lager et klippekort på private ;) massasjer fra meg til han. Blir familiefeiring på fredag, men det ordner svigers!

Skrevet

Hehe jeg sliter litt selv, min samboer har bursdag 17.mai å vi har termin 18 ;)

I fjor fikk han weekend i køben, der vi var på tivoli. Han virkelig hater å ha bursdag den dagen så jeg prøver alltid å finne på noe spennende.

Synes alltid det er moro å overraske med noe han synes er topp, men skjelden finner på å gjøre i hverdagen. Trenger ikke være store greiene bare det relaterer til han. Kanskje du kan høre med noen kamerater av han om de vil hjelpe til??

Kommer desverre ikke på noe spesiellt, men vil ønske deg lykke til med planlegging :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...