Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skjønner seriøst ikke hvordan jeg skal holde ut dette i en måned til, dette svskapet er jo verre enn første ifht trøtthet... Jeg føler at jeg holder på å "daue" liksom.. Enda jeg legger meg i ok tid, får sove lenge (mannen ordner poden og leverer i bhg) og jeg er mest hjemme på dagene. Prøver å få meg litt frisk luft og ellers bare relaxe.... Hva i alle daaager kan jeg finne på???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg også. Har mest lyst å sove litt igjen nå. sov leeeenge i dag tidlig og ikke gjort et fornuftig slag hele dagen.

I går måtte jeg springe plutselig etter guttungen (han løp mot trafikkfarlig vei), etter det plutselige spranget så har bekkenet krølla seg også.. isjameg.

Sant at andre svangerskap er tøffere enn det første ja...

Skrevet

Jaja, godt vi er to om det da :) Har nettopp hatt to tantebarn innom, og han ene er seriøst spinnvill.. Hører ikke på noen av oss.. Så nå er jeg ikke trøtt, jeg er skutt!

Skrevet

Jeg kvikna litt på slutten denne gangen jeg=) Da kunne jeg sitte opp lenge på kveldene og alt=)

Men nå er jeg kveldstrøtt igjen,hehe..Enda poden spiser 1 gang pr.natt bare.

Nå er jeg ekstra trøtt,har vært i pirbadet i hele dag:)

Skrevet

Oh.. Er ikke Pirbadet fullt av folk i disse dager da? Mannen foreslo tur dit i påska, men jeg la ned veto :-p

hehehe

Skrevet

Var ikke så aller værst de første timene.Vi kom dit når de åpna klokka 10.Men rundt 13,ble det ganske fullt.

Vi var i det bassenget de bruker til babysvømming den første timen,og da var vi der nesten alene (et gammelt ektepar bare)

Det var godt=) Var jo første gangen for lille poden.

Skrevet

Ah, men da sier eg bare til mannen at det var stappfullt i dag, ihvertfall i ettiden, har jeg hørt... hahaha :-p

Skrevet

Jeg er også så utrolig trøtt. Trodde trøttheten skulle gi set etter 1. trimester, men den gang ei. Legger meg forholdsvis tidlig om kveldene og sover gjerne til 0730. Har avbrudd i nattesøvn pga do-turer eller når prinsessen våkner. Men likevel sover jeg jo mer enn jeg gjorde før jeg ble gravid.

Når jeg kommer hjem fra jobb (jobber halv dag), må jeg ofte sove en eller to timer, da er jeg helt skutt, sukk...

Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

Jeg føler meg egentlig som en overvektig 80-åring for tiden. Var på et kjøpesenter i dag, og ble helt ødelagt. Fikk melkesyre/riefølelse i lårene etter å ha gått 10-20 meter, fikk hetetokter og holdt på å svime av. Anpusten og fæl er jeg også... Begynner å lure på om jeg er i svært dårlig form, for jeg kan ikke huske jeg var slik i forrige svangerskap. Kanskje jeg bare har fortrengt det? =)

8 uker igjen til termin har jeg også... huff og huff!

Skrevet

Men husk at i forrige svskap så hadde vi ikke noen unger å ta oss av, vi kunne bare fokusere alt på oss selv... Det er noe annet det, altså!

Skrevet

Hehe, det er helt sant=) nå må jeg jo stå opp med og løpe etter en hyperaktiv unge på 1,5 år hele dagen... Sist kunne jeg jo sove hele dagen om jeg ville...

Skrevet

Nettopp. En viss forskjell, eller? :-p

Skrevet

Humungous!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...