Gå til innhold

Hva er deres planer for påsken da damer??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært på påskeferie alt vi.. kom hjem i går ettermiddag.

Nå skal resten av påsken tilbringes hjemme og med oppussing. Det er så deilig å se at det skjer mye med det!!!! Holder nemlig på med å pusse opp alle soverommene, og det må være ferdig før snuppa kommer i juli... Har et rom så og si ferdig nå, så de "store" ungene har flytta inn der, og så har vi begynt på neste rom (som skal bli babyrom), og til slutt vårt voksenrom...

Vi river gulv og veggplater og setter opp nytt, og legger nytt elektrisk anlegg. Så det er en liten jobb, men første rommet tok 4 uker.. og nå har jeg 13 uker igjen til terminen så det bør gå bra å få ferdig resten også.

Ønsker alle en strålende fin påske!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her skal vi ha fest ;) Torsdag ihvertfall... Jeg og gubben spiller begge World of Warcraft og har gjort det i 3 år nå ( seeeelvsagt etter at lillemor har lagt seg ;) ) og vi er en fast gjeng fra hele Europa som spiller sammen i et "guild" som jeg har laget..... Vel, vi har invitert hvem som helst fra guildet til å komme til Bergen i påsken,så her blir det fest og paintball og sightseeing :) Folk kommer fra Romania,Danmark,Irland,England,Skottland og rundt om ifra Norge.I alderen 20 til 50 år ;P Blir kjempekos. Har aldri truffet mesteparten av dem før ;)

Ellers slappes det av hjemme ;)

Skrevet

Blir besøk av søskenbarn med 2 meget aktive og høylydte barn i morgen. Ellers lese gode bøker, se på påskekrim og kose meg med det kjempestore påskeegget samboeren forhåpentligvis dukker opp med!

Satte meg opp på jobb 3 røde dager før jeg ble gravid, og nå er det ingen vei utenom.... Får prøve å spre litt god steming for dem som desverre ikke får feiret påsken hjemme hos sine nære og kjære

Skrevet

forhåpentligvis det samme som 2snart3)xMamma!!:)

ellers er vi stucked her hjemme hele påska da første termin er på lørdag og neste er neste mandag, så tør liksom ikke bevege oss for langt unna sykehuset:)

Skrevet

Satser på å føde jeg og! :D

Eller så blir det å holde på litt i hagen og gjøre den klar for sommersesongen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...