Anonym bruker Skrevet 8. april 2009 #1 Skrevet 8. april 2009 skulle hatt mens i går, men det kommer jo ingenting!! det murrer som bare fy, men intet skjer jo!!! humørsjuk og jævlig er jeg og...tulla er sju måneder, og jeg har fem, så vet ikke helt om jeg r klar for et eventuelt nytt svangerskap..må bare få hylt ut av meg litt:) er jeg på igjen..så blir jeg vel seksbarnsmamma da...men noen med litt oppmutring her?
Sol Skippertaksdronning Skrevet 8. april 2009 #2 Skrevet 8. april 2009 ingen tegn til den enda...usj, nå kjenner jeg at jeg blir litt svett her...kanskje den dukker opp i morgen:) krysser fingre og tær for det.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2009 #3 Skrevet 9. april 2009 kom ikke i dag heller...og apoteket åpner ikke før lørdag. kan bli noen lange dager dette. men samtidig så hver gang den ikke har kommet på den dagen den skal, har det vært baby på veg, så er vel ikke så mye å lure på kanskje. da må jeg bare begynne å tenke praktisk her, alenemamma med en på fire, ei på sju mnd, ei på sju år annahver helg. faen heller, må jo gå grreit det, abort er igrunn ike noe alternativ ( har to på samvittighta fra før), herre ordner seg..ingen som har lyst til å fortelle meg hvordan dere fiksa det praktiske? mulig jeg burde tatt dette på aleneforeldreforumet, men er vel noen som har noe råd??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå