Gå til innhold

vondt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har nå den siste tiden hatt smerter høyt oppe på høyre side av mage, og på samme sted bak i ryggen parallelt med smerten i magen. Jeg klarer ikke lenger sitte vanlig oppreist lenge av gangen. Opplever også at magen føles nummen/bedøvd der det er vondt. Jeg ringte i går koordinator på sykehuset og fikk også snakke med lege, men de kunne ikke svare meg på hva dette var. Men de så ikke på det som alaramerende som hun sa. Og det er jo bra, men jeg lurer fortsatt på hva dette kan være, og hvorfor? Noen som har det på samme måte eller har hatt?

Jeg er 36 uker på vei.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg har det på samme måte...skrekkelig vondt til tider! Jeg trodde det kom av at babyen ligger og presser under ribbena på høyre sider eller noe...og fysioterapauten min sa at jeg hadde en stiv muskel på ryggen der jeg viste han hvor det ofte var vondt.

Er ikke alltid jeg har vondt begge plasser samtidig, men det skjer rett som det er, desverre.

Men hva det egentlig kommer av, vet jeg ikke;) er sånn som med deg, samme sted liksom både framme og bak..

Er også 36 uker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...