Gjest Skrevet 8. april 2009 #1 Skrevet 8. april 2009 Syns det går litt tregt her, vil jo ha mage! Ser liksom bare en svaaak antydning til at magen skrår utover under navlen, men... Flere med liten mage? Ska jo nevnes at magen står rett ut utover dagen etterhvert som jeg spiser og da ser jeg 5 mnd på vei ut. Men når jeg holder inn magen, eller på morgenen, er det ikke store kulen altså...
Gjest Skrevet 8. april 2009 #2 Skrevet 8. april 2009 jeg er 14+2 uker, og har heller ingen mage, den er helt lik som den var før jeg var gravid...den eser seg så klart litt ut i løpet av dagen,men om mårran er den helt "flat" igjen...
roffen Skrevet 8. april 2009 #3 Skrevet 8. april 2009 14 + 2 idag, ingen mage, men gått opp 4 kilo, jippi
imoen Skrevet 8. april 2009 #4 Skrevet 8. april 2009 Hadde ikke mage jeg heller da. Den kom ikke før rundt uke 18/19. Da bare litt. Før det så det vel mer ut som at jeg hadde lagt på meg et par kilo. Ingen babymage, men med litt ekstra padding.
1gang09 Skrevet 8. april 2009 #5 Skrevet 8. april 2009 Jeg er 17+6 nå og det er ikke før nå magen min begynner og synes selv om enda ser det bare ut som jeg har lagt på meg masse:-p me de som kjenner meg og vet hvem jeg er ser at det er andre grunner:) Jeg vet åssen det er og vente på magen, virker som det tar evigheter jo:-p men det er nok ikke lenge igjen før det kommer en liten mage der:)
Gjest Skrevet 8. april 2009 #6 Skrevet 8. april 2009 Så da er jeg altså ikke alene om å gå rundt her uten særlig mage... Betryggende å vite! Men den kommer vel etterhvert. *sukk* O'store tålmodighet, vis deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå