Gjest Skrevet 8. april 2009 #1 Skrevet 8. april 2009 Hva er det som irriterer deg grenseløst? Jeg HATER hundebesj som åpenbarer seg under snøen nå som den smelter, og det er ikke få heller. jeg blir kvalm! Og butikk medarbeidere som "fotfølger" deg igjennom hele butikken og nesten blir med deg inn i prøverommet. OG folk på kjøpesentre som møter kjente og stopper opp midt i veien og nekter og flytte seg unna veien.
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 8. april 2009 #2 Skrevet 8. april 2009 -Sure folk -Folk som ikke klarer å sette seg inn i andres situasjon -Folk som aldri tenker lenger enn den ene tanken, og ikke klarer å stille seg kritisk til sine geniale uttalelser. -Edderkopper -Telefonsvarere -Halsbrann -Spysyken -Skitne vinduer
petite fleur Skrevet 8. april 2009 #3 Skrevet 8. april 2009 Fjortiser som står på busstoppet og spytter og spytter og spytter....(Hvorfor GJØR de det?) Sikkert ikke det verste jeg vet i hele vide verden, men har opplevd det så ofte i det siste :-)
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 8. april 2009 #4 Skrevet 8. april 2009 folk som ikke klarer å sette seg inn i andres situasjon. det irriterer meg så grenseløst. spesielt de som i tillegg forventer at andre skal sette seg inn i deres situasjon
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 8. april 2009 #5 Skrevet 8. april 2009 og ungene i gaten her., frekke unger som ikke kan la andres ting være i fred. skriker og hyler utenfor soveromsvinduet til mini når han har lagt seg. osv osv...
Gjest Skrevet 8. april 2009 #6 Skrevet 8. april 2009 Jeg kom på fler ting!! Måker som HYYYLER og flakser utenfor her hele fobanna natten igjennom. Frekke og utidige naboer.
LilleMalin♀♂♂ Skrevet 8. april 2009 #7 Skrevet 8. april 2009 - smatting og snakking med mat i munnen - sigarettrøyk - at det ser bombet ut rett etter at jeg har ryddet
Devil in disguise Skrevet 8. april 2009 #8 Skrevet 8. april 2009 Uff ja, smatting spesielt av tyggis går rett i nervesystemet mitt. - smatting / knasing av baconcrisp på kino - piping i mobil på kino - når mannen i huset bestemmer seg for barbering RETT ETTER jeg har vasket ned hele badet - gjør bare sånn halvveis reint etter seg, hår overalt. - røyking inne og i bil - folk som ikke kommer presis - men dingler innom 1 time senere.
Gjest Skrevet 8. april 2009 #9 Skrevet 8. april 2009 Det er forferdelig irriterende med folk som ikke plukker opp hundebæsj. Av små hverdagslige ting er det dette som irriterer meg mest
Gjest Nydelige Christina&Nathalie Skrevet 8. april 2009 #11 Skrevet 8. april 2009 uvitende og arrogante mennesker som dømmer andre er vel det jeg hater mest. men selvfølgelig er barnemishandling og dyremishandling det aller værste, det er vel de eneste 2 tingene jeg kunne DREPT for!!!
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 8. april 2009 #12 Skrevet 8. april 2009 Det værste eg veit er når folk klager på andre ungar som er ute etter at sine egen har lagt seg og at dei vekker den ungen som har lagt seg. Mine ungar har rommet sitt ut mot vegen og der er det andre ungar som leikar på vegen på utsida uten at det forstyrrar dei noko. Ungar burde tåle litt lyd.......
___ Skrevet 8. april 2009 #13 Skrevet 8. april 2009 At barn sulter i hjel ol når det egentlig ikke skal så mye til for å hjelpe dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå