MorStine+jente09 Skrevet 8. april 2009 #1 Skrevet 8. april 2009 Bare lurer om det er noen fra Voss eller omegn her, er selv derifra og hadde vert artig om vi var fler
mamma mitt Skrevet 9. april 2009 #3 Skrevet 9. april 2009 Yepsi skal føde på Voss 090909 he he kan jo ikke vite sikkert da men foreløpig termin er 090909. Skal på ul 17 april gleder meg ))) Bor ikke på Voss men 30 min mot bergen.
MorStine+jente09 Skrevet 9. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 9. april 2009 Min termin er 02.09.09.. Kanskje vi ender opp på sykehuset på samme tid da:p Dale og omegn du er fra da? Vik er eit lenger stykke unna da Men du skal føde på voss du og?
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 9. april 2009 #5 Skrevet 9. april 2009 Ja, vik er 1 time unna, men Voss er nærmeste sykehus termin 12.10.09
mamma mitt Skrevet 9. april 2009 #6 Skrevet 9. april 2009 Vestlandsfanden du kan få på bursdagen min du da 04.10 ))) Stinejenta+spire09 Ikke langt fra Dale nei ) Artig hvis vi ender opp på sykehuset samtidig..
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 9. april 2009 #7 Skrevet 9. april 2009 ja, kanskje det:) blir spennende og se. Ser du skal på UL på bursdagen min
MorStine+jente09 Skrevet 9. april 2009 Forfatter #8 Skrevet 9. april 2009 Så kjekt at det ikke bare var meg herifra da Hvor gamle er dere da? og er dette deres første eller har dere fra før?
mamma mitt Skrevet 9. april 2009 #9 Skrevet 9. april 2009 Stilig Vestlandsfanden det lover jo bra:o) Stinejenta det er nok flere en oss her en gang fant jeg en veninne her:o) Jeg har to fra før en på 7 og en på 3 liker å ha litt pusterom i mellom. Begge er født i februar, så det blir koselig med høstbaby ååå liten baby til jul 3 mnd er jo fortsatt liten så kan vi kose nusse med liten nisselue på. Jeg blir 34 dere vet jo når jeg har bursdag, du da Stinejenta hemelighetsfull du lurer meg til å fortelle alt mulig her he, he.
MorStine+jente09 Skrevet 10. april 2009 Forfatter #10 Skrevet 10. april 2009 Merker jeg begynner å glede meg til jul allerede jeg også! Skal bli så ufattelig koslig med en liten baby å dele den med.. Var ikke meningen å være hemmelighetsfull. Hehe:) Dette er min første selv, så gleder meg masse til å bli en liten familie. Er 20 år selv:)
mamma mitt Skrevet 10. april 2009 #11 Skrevet 10. april 2009 Å så kjekt første babyen, gratulerer ekstra spennende da. Vi har to unge mødre her som har fått i år, sine første så det er kjempekoselig. De er under 20 begge så det er så kjekt. Lurt å begynne litt tidlig;o) Nå må jeg pakke i bilen skal på påsketur til svigermor hun er offshoreenke i påsken samme som meg. Da er det godt og ha noen som kan dulle litt med ungene:o) Håper å høre mer fra deg jeg har meldt meg inn i septemberklubben på snartmamma. Der heter jeg sovle, jada har dårlig fantasi. Der inne er det litt mer kontakt med de samme hver dag, men må alltid innom her hver dag også)
MorStine+jente09 Skrevet 10. april 2009 Forfatter #12 Skrevet 10. april 2009 Jeg synest det er deilig å begynne tidlig, ja! Har alltid villet bli ung mamma som får med seg mesteparten av barnas liv. Var ikke helt planlagt å bli så ung mamma som dette, men barnet er allikevel veldig velkomment:) Godt du har noen å være "enke" med i påsken, da Har ikke vert inne på snartmamma, men får prøve meg der også da! Hadde selvfølgelig vert kjekt dersom vi kunne holdt kontakten litt, ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå