Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 8. april 2009 #1 Skrevet 8. april 2009 Jenta mi på 19 mnd er blitt helt på styr nå. Vi legger henne 18:30. Klokka 23.30 våkner hun igjen, og er våken ca en halvtime. Så sover hun til mellom 03 og 04, men da er det visst morgen. Nekter å sove igjen. I natt lå hun fra 03:30 til 05:30 og maste og sutret i senga før jeg ga opp og sto opp med henne... Hun er umulig å få til å sove på dagen også, bruker gjerne en time på å sovne, og så sover hun i 30-60 min. Men noen dager kan hun plutselig sove 3 timer på natta... Hun har alltid vært tullete på natta, men dette her er jo helt over styr! Noen som har opplevd lignende? Vurderer å kutte ut dagsovingen, men det blir vel kanskje bare enda verre...
ingrid73 Skrevet 8. april 2009 #2 Skrevet 8. april 2009 Vi slet alltid med sovingen til eldstemann, akkurat som du beskriver. Vi kuttet ut dagsovingen omtrent da han var halvannet år og han sov mye bedre på natten fra første dag. Vi startet igjen etterhvert med 10 min soving på dagen, max.
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 8. april 2009 #3 Skrevet 8. april 2009 Hm, kanskje det er verdt et forsøk da! Begynner å bli ganske slitsomt nå når jeg er gravid i uke 32. Skal jeg få 8 timers søvn må jeg jo legge meg i 7-tiden, hehe, og det er ikke aktuelt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå