Gå til innhold

Hva er virkelig din favoritt sang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

sitter og hører på musikk og kom da til å tenke på hvilken sang som virkelig er min favoritt

Da kommer jeg faktisk til hmm We are the world jada vet det er 80 talls men herregud for mange goe stemmer i den sangen,den år meg faktisk til å fundere over ting nei rett og slett en knall låt syns jeg da hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Josh Groban - Remember When It Rained.......

Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

Peter and the wolf - lightness

Nydelig sang!

Skrevet

Extreme - more than words. Blir aldri lei...

Skrevet

With or without you - U2.

Og, nei, Gitarkameratenes versjon er IKKE fin!!

Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

Lille Persille:

Skrevet

Nei, det var vanskelig. Er så mange gode, på forskjellige genre. Men hvis jeg måtte velge én, så ville det bli Amazing Grace. Synes den er helt nydelig.

Skrevet

"It`s raining men" med The Weather Girls. :o)

Ellers det meste med Josh Groban - er stor fan!

Skrevet

Enig m Bolledeig! :) With or without you er rett og slett nydelig! Lind, Holm, Nilsen og Fuentes gjorde en elendig versjon av den!! :(

Skrevet

Helt enig med Bolledeig, det har vært favoritten siden jeg så en episode av 21 jump street som liten.

Skrevet

åh det er mange.. celine dion har mange. Josh Groban som tidligere nevnt.

I disse dagr er det Leona Lewis - Run :)

Skrevet

Kjempevanskelig å svare på. Liker stort sett rock. Fra Johnny Cash til Satyricon. Men en sang som jeg får tårer i øynene og gåsehud av er Richard Marx med Hazard. Nydelig sang med en sterk video.

Gjest 5 andre
Skrevet

Perfect day av Lou Reed, ikke den med forente artister m. bl.a Pavarotti - det er bare fælt.

Skrevet

Mange å velge i...Har en forkjærlighet for 80-tallsrock da...

Men dersom jeg må velge blir det Pink Floyd med On the turning away...Og Queen med The show must go on.

Skrevet

Det skifter litt etter humør og tid på året.

"Human" med the Killers er bare en av de aller beste.

"Hurt" med Cash er også på topp 10

"Video" med India Arie

Det er så mye bra.

Skrevet

Angie- Rolling Stones

Weezer- In the garage

Aha-Velvet

M.I.A..Jimmy

Og hver fredag så er selvsagt The Cure med Friday I'm in love på topp.

Har sikkert tusenvis av favoritter til forskjellige situasjoner

Skrevet

Dont`t speak med No Doubt. Har vært min favoritt siden den kom for 10-12 år siden.. husker ikke helt. Blir aldri lei den.

Skrevet

Det der er eit ganske umulig spørsmål å svare på, det fins favorittar for alle situasjonar og for alle stamningar.

Generelt sett er eg glad i 80- og 90-talsrock, men det er alltids nokon utanom favorittsjangeren som dukkar opp. Og den eg trur har dukka opp oftast (og som derfor kanskje kan kallasr favorittsangen - sjølv om eg synest det er litt "urettferdig" mot alle dei fantastiske rockelåtene) er:

Muse - Unintended

Den er berre heilt utruleg vanvittig nydeleg! Den siste "nye" favoritten min (som eg høyrde for første gong på laurdag) er

Placebo sin versjon av Kate Bush sin "Running up that hill", sjeldan coverlåter er så vanvittig mykje bedre enn originalen. Og den her er berre orgasmisk!

Skrevet

fix you med coldplay eller no woman, no cry med Bob Marley

Skrevet

Av nyere musikk er det The Fray - how to save a life. Blir aldri lei av den, er bare så fin:)

Ellers er det mange fine sanger fra 80 og 90-tallet, spesielt ballader.. vanskelig å velge.

Skrevet

Enig med Cherry coke, Richard marx med hazard er nyydelig. Får gåsehud hver gang jeg hører den. Ellers elsker jeg 80- og 90 talls pop. Men av nyere låter, syns jeg faktisk Akon med beautiful er kjempefin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...