rolly Skrevet 8. april 2009 #1 Skrevet 8. april 2009 sitter og hører på musikk og kom da til å tenke på hvilken sang som virkelig er min favoritt Da kommer jeg faktisk til hmm We are the world jada vet det er 80 talls men herregud for mange goe stemmer i den sangen,den år meg faktisk til å fundere over ting nei rett og slett en knall låt syns jeg da hehe
Gulosten™ Skrevet 8. april 2009 #2 Skrevet 8. april 2009 Josh Groban - Remember When It Rained.......
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 8. april 2009 #3 Skrevet 8. april 2009 Peter and the wolf - lightness Nydelig sang!
*Lille Persille" Skrevet 8. april 2009 #4 Skrevet 8. april 2009 Extreme - more than words. Blir aldri lei...
Let's hear it for the boys! Skrevet 8. april 2009 #5 Skrevet 8. april 2009 With or without you - U2. Og, nei, Gitarkameratenes versjon er IKKE fin!!
shari_z Skrevet 8. april 2009 #7 Skrevet 8. april 2009 Nei, det var vanskelig. Er så mange gode, på forskjellige genre. Men hvis jeg måtte velge én, så ville det bli Amazing Grace. Synes den er helt nydelig.
Medium fikk guttebass Skrevet 8. april 2009 #8 Skrevet 8. april 2009 "It`s raining men" med The Weather Girls. ) Ellers det meste med Josh Groban - er stor fan!
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 8. april 2009 #9 Skrevet 8. april 2009 Og denne - er det mulig å ha mer behagelig stemme enn denne mannen?!? http://www.youtube.com/watch?v=4h9ARdPHSBg&feature=related
Ugress Skrevet 8. april 2009 #10 Skrevet 8. april 2009 Enig m Bolledeig! With or without you er rett og slett nydelig! Lind, Holm, Nilsen og Fuentes gjorde en elendig versjon av den!!
Koala *g07* Skrevet 8. april 2009 #11 Skrevet 8. april 2009 Helt enig med Bolledeig, det har vært favoritten siden jeg så en episode av 21 jump street som liten.
Mor&barn Skrevet 8. april 2009 #12 Skrevet 8. april 2009 åh det er mange.. celine dion har mange. Josh Groban som tidligere nevnt. I disse dagr er det Leona Lewis - Run
cherry coke Skrevet 8. april 2009 #13 Skrevet 8. april 2009 Kjempevanskelig å svare på. Liker stort sett rock. Fra Johnny Cash til Satyricon. Men en sang som jeg får tårer i øynene og gåsehud av er Richard Marx med Hazard. Nydelig sang med en sterk video.
Gjest 5 andre Skrevet 8. april 2009 #14 Skrevet 8. april 2009 Perfect day av Lou Reed, ikke den med forente artister m. bl.a Pavarotti - det er bare fælt.
1 Skrevet 8. april 2009 #15 Skrevet 8. april 2009 Mange å velge i...Har en forkjærlighet for 80-tallsrock da... Men dersom jeg må velge blir det Pink Floyd med On the turning away...Og Queen med The show must go on.
Gjest Skrevet 8. april 2009 #16 Skrevet 8. april 2009 Det skifter litt etter humør og tid på året. "Human" med the Killers er bare en av de aller beste. "Hurt" med Cash er også på topp 10 "Video" med India Arie Det er så mye bra.
OsloMor Skrevet 8. april 2009 #17 Skrevet 8. april 2009 Angie- Rolling Stones Weezer- In the garage Aha-Velvet M.I.A..Jimmy Og hver fredag så er selvsagt The Cure med Friday I'm in love på topp. Har sikkert tusenvis av favoritter til forskjellige situasjoner
Minnie Mom Skrevet 8. april 2009 #18 Skrevet 8. april 2009 Dont`t speak med No Doubt. Har vært min favoritt siden den kom for 10-12 år siden.. husker ikke helt. Blir aldri lei den.
Ranveig R Skrevet 8. april 2009 #19 Skrevet 8. april 2009 Det der er eit ganske umulig spørsmål å svare på, det fins favorittar for alle situasjonar og for alle stamningar. Generelt sett er eg glad i 80- og 90-talsrock, men det er alltids nokon utanom favorittsjangeren som dukkar opp. Og den eg trur har dukka opp oftast (og som derfor kanskje kan kallasr favorittsangen - sjølv om eg synest det er litt "urettferdig" mot alle dei fantastiske rockelåtene) er: Muse - Unintended Den er berre heilt utruleg vanvittig nydeleg! Den siste "nye" favoritten min (som eg høyrde for første gong på laurdag) er Placebo sin versjon av Kate Bush sin "Running up that hill", sjeldan coverlåter er så vanvittig mykje bedre enn originalen. Og den her er berre orgasmisk!
Gjest Skrevet 8. april 2009 #20 Skrevet 8. april 2009 fix you med coldplay eller no woman, no cry med Bob Marley
Trebarnsmamma30 Skrevet 8. april 2009 #21 Skrevet 8. april 2009 Av nyere musikk er det The Fray - how to save a life. Blir aldri lei av den, er bare så fin:) Ellers er det mange fine sanger fra 80 og 90-tallet, spesielt ballader.. vanskelig å velge.
ღhælgelainnღ Skrevet 9. april 2009 #22 Skrevet 9. april 2009 Enig med Cherry coke, Richard marx med hazard er nyydelig. Får gåsehud hver gang jeg hører den. Ellers elsker jeg 80- og 90 talls pop. Men av nyere låter, syns jeg faktisk Akon med beautiful er kjempefin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå