Gå til innhold

Teste i morgen (torsdag)? Bli med da!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal teste i morgen, to dager før ikm. Håper det er noen flere som blir med, er mye mere spennende da=) Men er ganske sikker på at jeg ikke er gravid denne gangen heller, men må alltid ta en test, hehe:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tviler på at det e noe vits i at eg tester i grunnen. . . blir så skuffet av resultatet. . .blææ :P:P

Skrevet

Det skjønner jeg.. Men jeg blir ikke så utrolig skuffet over testen, men når jeg ser tanta kommer, da blir jeg skikkelig lei meg, hehe.

Jeg pleier å ta en test et par dager før, for da er det mer spennende, enn å vente å se om tanta kommer. For som regel så kommer ho jo hver gang, helt til den dagen jeg blir gravid. Tenker liksom at det blir litt mer spennende å teste litt før=)

Skrevet

hehe skjønner det :):) testet mye i begynnelsen, men fant ut at det ikke hjalp m alle de hvite testene m en strek :P men testet for to dager siden da, men på etter middagen, pga sterke mensen murringer. meeen helt hvit. . så no venter eg vel egentlig bare på mensen jah.. usj. vil ikke ha den :P

Skrevet

Ja, det skjønner jeg. Håper virkelig ikke tanta kommer her heller. Når har du ikm? Eneste positive her må være at jeg ikke har så vondt i puppene som jeg pleier å ha hele uka før ikm, og har ikm til lørdagen=)

Krysser fingrene for at tanta holder seg borte for oss begge!!

Skrevet

har ikm på søndag. .eller det e bare ca dag. . varierer mellom 28 og 32 dager, har og vært oppe i 34 dager. . Så den kan egentlig komme når som helst no. . er på dag 28 idag . . eg hadde ikke vondt i puppene forrige syklus, noe eg alltid har, men tanta kom :( denne gangen e de vonde igjen .skikkelig vonde fakstisk. hehe. og har hatt masse murringer i ca 5 dager. .

krysser fingrene for oss begge to eg og :):):)

hadde det klaffet denne gangen,hadde termin blitt på julaften :o

Skrevet

Jeg testa i dag, den var negativ.

Har tenkt å teste i morgen og på selve ikm dagen 10 april, hvis ikke TR kommer da :)

Har billigtester liggende så det blir ikke så dyrt.

http://www.billige-tester.no/graviditetstest_strimmel-c-1_2.html

Har en dårlig følelse denne pp, men det er lov å håpe :)

Fant en side på internett der gravide forteller om sine symptomer

http://forum.snartgravid.com/showthread.php?t=27889

Skrevet

Hei!

Jeg tror ikke jeg kommer til å teste i morgen, men håper jeg får bli med her allikevel. Jeg tenkte jeg skulle teste på fredag i stedet. Hadde IKM på mandag. Negativ test, negativ eggløsningstest på tirsdag(hørt at de kanskje kan slå ut), så nå venter jeg til fredag med å teste igjen. Er så kjedelig å se dissa hvite testene. Har hatt masse symptomer, men nå er det helt stilt bortsett fra ømme brystvorter.

Krysser fingrene for dere! Blir spennende å følge med i morgen!

Skrevet

Er på dag 31 nå..tok en test i går, men ikke noe...pleier å få dag 28-30, men føler ingenting så har ikke for høye forventniner..hmm... lykke til allesammen. :o) Takk for linken til billigtestene, den må jeg sjekke ut!

Skrevet

Bare å bli med=)

Ja, er kjedelig med de hvite testene! Håper så mye at det det er en spire denne gangen=)

Lykke til alle sammen!

Skrevet

jeg er på dag 33 nå.... pleier å få på dag 28...

tok tester dagen etter IKM med morgenurin, negative begge to... :(

Har testet en dag siden, men da ikke med morgenurin.... negativ denne også da..

huff, dette er kjedelig... håperhåperhåper!

Skrevet

vurderer å teste i morra da.... me vet ikke helt om jeg tør... men må vel ta d en dag igjen og da...

Skrevet

jeg er litt ny i dette, og dermed forvirret. tilgi dumt spørsmål, men kaster meg uti det likevel jeg;) :

når dere regner deres ikm... tenker dere fra el + 14 dager = ikm, eller har dere blitt så godt kjent med kroppen at noen har ikm dag 10 etter el og noen dag 18 f.eks? jeg kjenner ikke kroppen min så godt enda, og har bare regnet 14 dager fra el. da ble min påståtte ikm mandag 6. har fremdeles ikke mensantydninger, og tester hvitt som snø. kan det hende at jeg egentlig ikke har ikm før f.eks dag 17 etter el, og at jeg dermed kan vente min mens i morgen f.eks, da vil den alstå ikke være forsinket. hm... og siden det er litt variasjon på lutealfaselengden fra kvinne til kvinne, er det altså normalt at noen tester positivt 10 dpo mens andre ikke kan vente å teste positivt før eks 18 dpo, ettersom hvilken dag man pleier å få mensen etter eggl? hehe, vanskelig dette. det jeg spør om, er altså om det ikke er alle kvinner som nødvendigvis tester positivt 14 dager etter el selv om de er gravide, uten at de nødvendigvis tester negativt på sin ikm dag, fordi noen kanskje har ikm senere enn fjorten dager etter el? hehehe, setter umåtelig pris på om noen svarer=)=)=)

PS: er ikke så blond som jeg høres ut nå, prøver bare å sette meg inn i ting. er så syyyykt sugen på å bli mamma!

=)

på forhånd takk for svar=)

Skrevet

Hehe, det ble litt mye ja, men skal prøve å svare deg=)

Alle har ikke 14 dager fra el til ikm, men de fleste har vel fra 10-16 dager. Tror ikke det er mange som har lenger lutellfase enn det. Noen tester ikke positivt før både en og to uker etter ikm, så ikke alle tester påsitivt 14 dager etter el. Jeg vet at jeg har 30 dagers syklus, positiv el-test dag 15 og 16. Jeg har da 14 dager mellom el og ikm.

Hvis du for eksemper lurer på når el er, så kan du regne ut dette også. Hvis du vet hvilken dag du fikk mens på sist, så teller du 14 dager bakover fra dager før mens. Den dagen der i syklusen er som oftes da man har el.

Har du noe peiling på om du har noenlunde gjevn syklus? For tipper jo at du egentlig skulle hatt mens innen nå. Tok du el-tester denne måneden?

Masse lykke til=)

Skrevet

hehe=) takk frøken!=)

jeg har ikke jevn syklus nei. elelr vet ikke. nettopp avsluttet pilleknasking. første dag i siste mens var 26.februar, så normalt kan det iallefall ikke kalles. hadde bøttevis med el-slim lørdag 21. og søndag 22.mars. positiv el-test søndag 22.mars, altså el søndag kveld eller i løpet av mandagen. kroppen min har ikke produser et fnugg utflod etter dette, i tråd med slik det "skal" være etter endt el, dermed regner jeg med den har funnet sted, og ikke bare forsøkt seg;) da ville jeg vel slimet i vei ved en anledning til i løpet av disse ukene.

ikke vet jeg hva som skjer med kroppen, men tar det rolig. er normalt å oppleve krøllball etter pilleslutt etter hva jeg leser=) jeg er 23 år og har god tid (men guuuud så opphengt jeg er i å få baby snart!). jaja. er vel bare å vente å se.

Skrevet

Jeg blir med:)ikm i mårå men tror ikke jeg er gravid,har i det siste hatt ustabile sykluser så tror egentlig at jeg har eggløysning nå:)

Må jo teste for det:)

Lykke til da.

Skrevet

Lykke til! :) Gleder meg til det blir min tur til å teste! Men jeg venter fortsatt på å teste etter EL, så det er jo en liten stund til... ;)

Skrevet

Her var den negativ gett.. Da er det bare å vente på tr..

Skrevet

Negativ her å...venter mensen i dag...så det e vel bare å vent på tr kommer her å! KJEDLI.

Skrevet

Negativ test her også.

Får prøve lykken i morgen hvis ikke TR kommer.

Skrevet

I dag har jeg ikm. Negativ test og lys rosa utflod, da er det vel bare å innse at mensen kommer ganske snart :(

Håper det går bedre med dere, lykke til :)

Skrevet

Da sitter jeg her da 1 dag over ikm med negativ test og ingen spotting eller TR. Blir jo smågal av denne ventinga :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...