Atinababy2 Skrevet 8. april 2009 #1 Skrevet 8. april 2009 Ble helt satt ut da jeg skulle på do i går, og så at jeg hadde blødd. Det var ganske kraftig akkurat da, men har avtatt etterhvert. Fikk komme på ul og alt så bra ut med både babyen og livmor. Fikk ingen forklaring på hva dette kunne skyldes, og er umåtelig redd. Blør mindre nå, men noe er det. Dessuten har jeg litt vondt på høyre side av magen i dag. Noen som har opplevd noe lignenede?
lille_prinsesse Skrevet 8. april 2009 #2 Skrevet 8. april 2009 Det var bra at alt var bra da:) Det er jo det som er viktig.. Det med at du blør kan jo være slimhinnene.. De er jo så tynne!! Alt er jo bra så du kan nok bare slappe av, men skjønner jo at du blir litt redd. Rart at de ikke sa noe om hva det kom av da. Du kan jo ringe til jm eller lege for å få roa deg..
findus1 Skrevet 8. april 2009 #3 Skrevet 8. april 2009 Hei! Om du blør litt nå, og alt så greit ut på UL, så er det helt sikkert ok! Du vil merke stor forskjell om det skulle være noe alvorlig! Blødningen vil da ikke avta, men renne konstant og svært MYE (bind må skiftes hver halvtime osv). Vondter har vi jo litt av nå, så det kan jo være ligamentet som strekker seg. Legg deg på sofaen, slapp av og ikke bekymre deg! Dette går helt fint ,9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå