Gå til innhold

Fortelle om graviditeten.


♥ Vinterbarnet ♥

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Dette er 3 gang jeg er gravid. De to andre gangene har jeg fortalt jobben at jeg er gravid når jeg var 12 uker på vei! Familie og venner har variert litt... Tror det tidligste jeg har sagt noe er etter 9 uker. Denne gangen tenkte jeg at jeg sku se hvor lenge jeg klarer skjule det... :) Men, det kan til tider være tungt å komme med bortforklaringer når man går på fest uten å drikke alokohol ol... Får se...

Tror at jeg er litt skeptisk til å si det for tidlig fordi jeg aborterte en gang i uke 14.... Har en litt dårlig følelse denne gangen og!

Håper sefølgelig at det skal gå bra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fortalt det til et par nære venninner, broren min, "partneren" min på jobben + sjefen. Har vore litt dårlig her og der, og derfor ville eg sei i frå på jobb. Ville slippe spekuleringer!

 

Resten av verden får fint vente litt! Gleder meg veldig til å fortelle, men samtidig synes eg det er spennande å ha en hemmelighet :-)

Skal på besøk til svigers no i påskehelga. Vil då vere 10 fullgåtte veker, og sida det begynner å vise godt på meg (skikkelig "hormonmage") kan det hende vi forteller dei.

 

Syns det er greit å vente litt. Har mista tre gongar før, sist etter 12 fullgåtte veker, så eg klarer vel ikkje heilt å tru at dette skal gå bra endå! So her tar vi en dag av gangen!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg må fortelle det etter påskeferien til lederene mine. Da er jeg bare 8+2, men jeg har en fysisk krevende jobb.

Alle andre må vente litt til, vil helst ikke fortelle før fullgåtte 13 uker og en bekreftende UL i samme periode.

Jeg er litt mer tilbakeholden denne gangen etter å hatt en MA som ble oppdaget uke 13.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 8 fullgåtte uker. og har fortalt det på jobb. Til familie og venner.

Klarte vel ikke helt å holde det skjult. Er første gang jeg går gravid, og jeg håper og tror det skal gå rette veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fortalt det til alle egentlig, mer eller mindre hvertfall. Er i 11 uke pluss at samboeren min og jeg har vært på UL, da var alt kjempe fint og det var bare å glede oss. Dette er vår første så alt er så nytt å spennende.

Jeg vil ikke tenke at noe kan gå galt for da blir jeg så lei meg så jeg er egentlig posetiv til alt og nyter at kvalmen er nesten borte=D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...