Gå til innhold

4 åring med smukk - forkastelig!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så en gutt på cafe i sted. Ca 4 år og fikk smokk av mammaen!!!! Er i mine øyne helt forkastelig! Barn over 2 år burde ikke bruke smokk, under noen omstendigheter! Skjønner ikke hvorfor foreldrene gjør barna sine så avhengig av smokk? Enkleste løsning kanskje, i stedet for å ta seg litt mer tid til barnet. I stedet for å høre på litt skriking. Stakkers barn...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syntes at der forkaselig med sånne som deg som skal bry seg om hva andre gjør.Konsentrere deg om deg selv du ,så merker du sikkert at du vil få litt mer ro i sjelen .

Skrevet

Sjelden trenger litt irritasjon også, ellers hadde det vært et kjedelig liv ;-)

Skrevet

Er helt enig med deg hopplaaa:)

Skrevet

signerer hopplaaa her!

Skrevet

Enig med HI.

Sånne barn går også med bleie til de er fire.

Minste-motstands-vei-foreldre.

Late folk!

Skrevet

her inne på dib gjør ikke folk annet enn å bry seg om hva andre gjør, dessverre. hvorfor ikke konsentrere seg om seg og sitt og drite i hva andre gjør, tenker og mener? det er faktisk befriende.

Skrevet

Jeg brukte smokk til jeg var 4. Mamma og pappa skilte seg og jeg ble litt utrygg, så de ville ikke ta fra meg den "kosen"

Men jeg sluttet med bleie før de fleste andre på min alder.

Og nå er jeg voksen og helt normal.

Men fortsett og døm andre, da får du det så bra HI.

Skrevet

synes smokk i det hele tatt er helt forferdelig jeg da, snørr i munn,skjeve tenner,og et språk som ingen skjønner.

så for meg er det rart å putte inn en gummiting i munnen på de.

Skrevet

Vi har utelukkende rukt smokk på våre når de skal sove. Bare da. Og den ble de fratatt på dagen når de ble 1 år! Et par dager med litt skrik, så glemt. Bare har ikke så stort suttebehov. Det er foreldrene som skaper det behoet.

Skrevet

Du HI er vel klar over at noen barn er VELDIG store for alderen? Min bruker klær i 3-4 størrelser over alderen. Og er IKKE feit, bare veldig lang. Ca 2 år før skolestart lurte folk på hvilken klasse ungen gikk i.

Og ikke ser jeg det store problemet med smokken, heller. Hva gjør det om et barn bruker smokk? Det skader faktisk ikke tennene, så hva er det da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...