Kjærlighet <3 Skrevet 8. april 2009 #3 Skrevet 8. april 2009 Ca 2,5-3 kg har det foreløpig blitt denne gangen.... :-) Tror ikke du skal bekymre deg så mye for vekten egentlig.Det er så utrolig forskjellig hvor mye vi legger på oss . Noen legger mye på seg i begynnelsen andre i slutten, noen legger mye på seg hele svangerskapet andre ingenting .. Vi er bare veldig forskjellige.. Selv om jeg skjønner at det ikke er så moro å se tallene bi større og større for hver uke som går.
Gjest Skrevet 8. april 2009 #4 Skrevet 8. april 2009 Er straks 20 uker og har gått opp 4 kg tror jeg. Ikke veid meg på ett par uker så er ikke helt sikker Ligger likt som sist sv.skap og endte opp på +13 da. Ikke tenk på kiloene, det kan du nemlig gjøre etterpå!
81-Mamma<3<3 Skrevet 11. april 2009 #6 Skrevet 11. april 2009 20 uker 4 kg. Jeg prøver å ikke tenke på vekta, men på å ha et sunt kosthold for babyen sin del. Målet mitt er varierte måltid, -gjerne flere små måltid. 5 om dagen, en times gåtur hver dag. Er ikke alltid det går altså Men prøver å ha et overkommelig mål å jobbe for. Koser meg gjerne med noe ekstra i helgene og av og til i ukene hvis jeg ikke klarer å la være
Gjest Skrevet 11. april 2009 #7 Skrevet 11. april 2009 2-3 kilo, synes det var greit nok, er mindre fornøyd med at det er kommet 4 kilo til de neste 4 ukene :-/ Vet at det kommer av ferie med mye god mat og påske, men likevel.
2prinsesserogbim Skrevet 11. april 2009 #8 Skrevet 11. april 2009 Er 19+3 og gått opp 3-4 kilo.. Fornøyd me da eg.. Gjekk opp mykje meir med første....
rosa76 Skrevet 13. april 2009 #9 Skrevet 13. april 2009 Det blir mange relative svar på disse vekt-spørsmålene synes jeg da. Hva man går opp komme jo an på vekt fra før av også. Jeg er 165 høy,veier normalt 67 kilo og veier nå 69. Er 20 uker på vei.
mammaen te Daniel og Adrian Skrevet 13. april 2009 #10 Skrevet 13. april 2009 Har gått ned 3 kg alle disse ukene, så lagt på meg 1-2 kg igjen. Men ennå i minus..... (har mye å ta av) Gikk opp mye det 1 mann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå