Gå til innhold

victoria silvstedt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så hun på tv her om dagen, synes hun er utrolig pen, selv om hun er veldig falsk!! Kan ikke si at hun er stygg, hun har utrolig fint fjes, og hvem skulle ikke ville se ut som henne!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg er enig. Hun ser utrolig ut, som en barbie-dukke. Og dama er vel 34 år!!! Helt ufattelig, jeg er på samme alder selv, og kan ikke forstå at noen kan holde seg så bra...Svensk dame er hun også. Men det håret, må vel være nedbleket,eller? Hun sa vel selv også at hun begynner å ønske seg barn snart nå. Kanskje på tide snart ja...

Skrevet

Hun virker jo ekstremt lett i hodet... *unnskyld meg*

Skrevet

Kjenner han som oppdaget Victoria, han sier hun bare spiller helt dum i hodet for pengene skylds, hadde jeg og gjort.. Lett:) tjener jo mer en en som har 10 års utdannelse sikkert!

Skrevet

ja, sååååå dum går det ikke an å være uten å gjøre seg til.

Skrevet

Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg ikke ville sett ut som henne. Hadde ikke villet ha det håret eller fjeset om jeg fikk betalt for det. Nåja, det kommer kanskje an på summen jeg ble tilbudt :) Hoftene og rumpa hennes kunne jeg godt hatt.

Skrevet

JA.... Det går ikke ann å være såååå dum!

hva med Linni M???

Hun er vell ikke så dum??

Og den pipestemmen???

Skrevet

Ja, hun er pen. Hadde ikke sagt nei til den kroppen og det utseende jeg heller. Men hvorfor fremstå som helt blåst i hue ??

Det skjønner ikke jeg poenget med ! Hun må jo være sånn...ingen gidder vel å fremstå dummere enn dem er ?

Og når det gjelder Linni M. Hun er jo bare tragisk. Stakkars unge hun bærer på. Hun kommer jo ikke til å skjønne bæret når hun sitter der med en baby.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...