Gå til innhold

noen som har mista lille gutten sin??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

å herre gud. Stakkars lille gutt! håper han kommer til rette snart.

Skrevet

Så skummelt! Tenk den panikken foreldrene får, når de oppdager at han er borte. Rart de ikke har kontaktet politiet enda. Klokka er jo mange.

Skrevet

Huff, stakkars lille gutten da. Han har vel tuslet ut uten at de sovende (?) voksne merket det. Skummelt!

Skrevet

fikk helt vondt i mammahjertet da jeg leste det.

Skrevet

var en annen sånn sak for en stund siden husker jeg. ei jente på 2 år eller noe som hadde gjort det samme. hun hadde gummistøvler med navn og nummer i da, så han som fant henne fikk ringt de. tenk så glad man er for at det er "normale" folk som finner ungen sin da!!

Skrevet

- Vi har ikke muligheter til å ha ham hele påsken. Er det noen foreldre som savner en mørk blond sjarmerende gutt, så ta kontakt på telefon, oppfordrer politiet.

hehehe.. huff. godt han er trygg da iallefall.

Skrevet

Uffameg! Stakker lille gutten, håper foreldrene snart våkner:)

Er jo godt han er trygg hvertfall.

Var jo for noen år siden en familie som var på båttur med familien der moren våknet på morgenen så var lillemann på ett år borte. Da hadde han sannsynligvis våknet på natten og krøpet over bord. Forferdelig!

Skrevet

nesten noe muffins her synes jeg. Hva skjer med foreldrene?? de kan da umulig sove enda...??

Skrevet

er jo ikke sikkert nettavisene får beskjed om at foreldrene har kommet eller er på stasjonen enda da.

Skrevet

Huff det er min store skrekk. der vi bodde før brukte vi alltid sikkerhetslenka på døren for å sikre oss mot dette. har ingen sånn nå, men nå er han 4 år så det går nok bra...

Skrevet

Nei, jeg antar det er litt forsinkelse i systemet. Jeg blir skremt når jeg leser sånt for gutten vår kan låse opp nå og eier ikke frykt for det ukjente. Brr .... vi SKAL handle inn sikkerhetslås til inngangen!!!

Skrevet

Høres ut som noen foreldre som følger veldig dårlig med.

Barn i den alderen våkner tidlig, at man ikke innen 10.30 har meldt en på 2-4 år savnet synes jeg høres rart ut.

Regner med at Barnevernet sjekker saken.

Skrevet

Gutten er overlatt til barnevernet. Står litt mer i haugesund avisa. :s

Kanskje det er en sånn misforståelse av foreldre eller noe? Den som er hjemme tror kanskje han er med den andre eller noe i den duren. Merkelig er det iallefall siden kokken er 11.

Skrevet

Jeg føler det er VELDIG sannsynlig at foreldrene var dritings i går kveld og ikke har våknet og fått med seg at gutten er borte...

Ikke rart gutten koser seg..

Skrevet

hehe, ærlig talt, snakk om å forhåndsdømme! ( dritingse foreldre...) han har vel sneket seg ut, og så har 2 trøtte foreldre bare sovet videre, det kan skje den beste! Unger er smarte! regner med foreldrene er fra seg av skrekk når de oppdager det.

Skrevet

Uff, ikke så langt fra gata der jeg bor - kjente jeg ble dårlig da jeg leste avisen på nettet. Godt det var oppegående voksne som tok seg av han og ringte politiet.

Skrevet

Faren har meldt seg. Så da kan dere jo puste ut alle sammen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...