malla85 Skrevet 8. april 2009 #1 Skrevet 8. april 2009 Lurer på om noen vet hvorfor jeg bare får kviser rundt munnen, og er det noe jeg kan gjøre for å bli kvitt dem? Setter pris på alle forslag og tips
2 prinsesser Skrevet 8. april 2009 #2 Skrevet 8. april 2009 heisann. Jeg har og slitt med kviser på hakepartiet i lengre tid, prøvd masse forskjellige produkter, uten hjelp. tok så en tur til hudpleien, og fikk ansiktsbehandling, og spurte henne hva jeg kunne gjøre. Hun sa at kviser rundt munnen har sammenheng med undrelivet, altså under mensen, eggløsning, fødsel ol. så da var det ikke så rart jeg hadde masse kviser, for jeg hadde født for 6 mnd siden da jeg var hos henne, og var gravis igjen i 4 uke kjøpte noen gode produkter, som hjalp en del, men ellers må det bare gå seg til sa hun. er nå 14 uker, og har fortsatt en del kviser, men det blir bedre. kjøpte et dyrt pudder til å skjule de litt. Så jeg anbefaler å ta en tur til hudpleie, litt dyrt, men verdt det synes jeg
malla85 Skrevet 8. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 8. april 2009 Takker for råd Stemmer at det blusser opp rundt el og tr. Problemet er bare det at de ikke forsvinner igjen etterpå... Får se etter vichy neste gang jeg er på apoteket
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå