Maddicken Skrevet 8. april 2009 #1 Skrevet 8. april 2009 Det er 3 dagen jeg blør nå + vondt i magen.... begynte med slim og brun utflod så kom det klart blod igår og nå litt blandet..... skal på ul senere idag... noen med erfaring? Regner vel med at jeg har mistet.... ikke mye håp her..... Har vært på påskeferie ellers hadde jeg tatt ul før.....
Beate og lille snuppelure:-) Skrevet 8. april 2009 #2 Skrevet 8. april 2009 Du har sikkert vært på ul nå, hvordan gikk det? Håper det gikk bra! Er i uke 11 selv, og har begynt å slappe av, trodde det var ganske safe nå.. Jaja, ingenting er vel sikkert uansett. Men håper blødningen skyldtes andre ting og at du ikke opplever en sa. Sender deg gode tanker og en håpefull klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå