Gå til innhold

Hvorfor vil ingen kjøpe brudekjolen min?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Mylian&A.V+tre i magen! :-)
Skrevet

Kjempefin!

Kanskje den er for liten til noen, og for stor til andre. Eller kanskje folk har litt finanskrise og ikke vil bruke penger på en kjole akkurat nå.. Vet ikke. Hadde jeg ikke vært gift hadde jeg kjøpt han

Skrevet

veldig fin kjole=) ingen vil kjøpe min heller=(

Men jeg har vel skjønt at jeg får bare være tålmodig.

Skrevet

Anbefaler at du finner link til sottero-modellen på nett så det er litt "nøtrale" bilder å se på også. Det trekker ned at du ikke har fått den renset. Og nevn prisen du ga! Du kan håpe på halv pris eller kanskje en tredjedel.

Skrevet

Nå har ikke jeg vært inne på linken og sett kjolen din, men har du prøvd å selge den til en utleiebutikk/brudesaling? Jeg hadde en relativt tidløs kjole, og fikk solgt til brudebutikk. Tipper at de leide den ut "svart" videre, men ikke mitt problem. Jeg fikk kontant betaling :-)

Skrevet

Litt lite info. Høyden din, både uten sko og med hælene du hadde,og om den kan legges opp/ned i forhold til denne (er selv 180 høy, og mange kjoler er lagt opp,- og ikke mulig å legge ned. Så for meg er det viktig at høyden på bruden står), Bh-størrelse (pga omkretsen og "Puppekrav", spes siden den er stroppeløs), midjemålet ditt og hoftemål......(Selv om den kan justeres, er det greit å ha noe og forholde seg til,- også anta at man kan gå ut/inn 5 cm f.eks..)

Folk gidder ikke ringe eller sende mail om å høre slike detaljer tror jeg,- da de kanskje bare er innom FINN for å se om de "ramler" over noe, er ikke hovedmålet til de fleste kommende bruder å få tak i brukt kjole.... Ser de en de liker så vil de vite om den KAN passe emd en gagn,- ikke legge mye krefter i det...For som sagt, de vil aller helst ha en "ubrukt" en :o) Men en drømmekjole med "perfekte mål";- som attpåtil er billg vil man nok muligens kunne være tilbøyelig til å kjøpe...

Vet ikke,- bare en teori...

Skrevet

Syns den var aldeles nydelig, jeg ;-)

Men nå er jeg allerede gift, så det teller vel ikke.

Jeg har ikke solgt min, henger innerst i skapet. Vurderer å få den sydd litt om, farge den mørk vinrød og bruke den som ballkjole

Skrevet

Morradi!

Jeg tar'n jeg, hvis du kommer og forklarer samboeren min at det er på tide å gifte seg ;-)

Skrevet

Kjolen din var nydelig, men jeg hadde aldri kjøpt en urenset kjole på finn...

Skrevet

Den er bare helt nydelig!

Men enig med 2søtesmåh at det er for lite informasjon. Veldig viktig å skrive så mye som mulig, synes jeg da, slik at folk vet om den passer eller ikke. For mye trøbbel å ta kontakt bare for å finne ut at den ikke passer, selv om størrelsen høres riktig ut.

Skrevet

helt grei kjole ja, MEN hallo..hvem betaler 4000 kr for en kjole som ikke er renset. hva om den kommer med rødvinsflekker nedover hele kjolen og skittent slep?! tenk om det ikke går bort?!!

du må rense den og ta bilde av den nyrenset. deretter må du gå over den og se etter ting som ikke har gått bort og evt. legge ut det også..

Skrevet

Veldig fin kjole, og fine bilder! Men du bør få den renset først.

Er du sikker på at du vil selge kjolen din da? 4000 er ikke såå mye penger i det lange løp men brudekjolen din får du aldri tilbake:-)

Skrevet

Hmm.... Dere har rett i det med infoen, men det går jo seff ikke an å skrive det om nå! Skal sende den på rens etter påska, å prøve å legge den ut igjen senere! Hadde bare så lyst å bli kvitt den.. Elsker kjolen min, men den er full av dumme minner;p

Skrevet

Jeg hadde også ønsket å sett den bak.

Skrevet

Kjplen var fin, men blomstene dine skjulte den litt slik at det ble litt vanskelig å danne seg noe bilde av den.

Jeg synes også det er mye penger for en brukt kjole som vi ikke får vite alder eller ny-pris på og som ikke er renset.

Skrevet

Herlighet for en nydelig kjole! Og brudebuketten din så utrolig fin ut. Sukk.

Skrevet

Fin kjole, men regner med at det er mange som tenker litt at de ønsker en ny kjole som ingen andre har brukt før dem...sånn tenker nok jeg også :-) Jeg skal beholde kjolen min som et kjært minne....synes ikke brudekjoler ol. bør selges jeg for å være helt ærlig.

Skrevet

Fin kjole!

Jeg ville renset den, tatt nye nøytrale bilder. I tillegg ville jeg tatt bilder både med og uten det på armene... vet ikke hva det kalles.

Jeg ville hatt kjolen uten det på armene. Andre syntes sikkert det er fint med. Er det en mulighet for å velge?

Skrevet

leste nå at det var mulig å ta dem av, men ville alikevel tatt bilde uten dem og for å illustrere.

Skrevet

Aldeles nydelig brudekjole. Ha tålmodighet. Den rette kjøperen dukker nok opp snart! Snart er det sommer og høysesong ;-)

Skrevet

Forresten helt enig med mange av de andre her...jeg ville nok ha renset den før jeg la den ut for salg:-)

Skrevet

Neimen, der var min kjole jo :) Giftet meg i den i 2006 jeg og det er mulig det er noe av problemet? Det er en "gammel" model. Jeg solgte min samme år for 5000,- nyrenset, men uten tilbehør. Har ikke andre tips enn de andre over her i grunn, men sett inn bilder uten ermene for selv om den gjør kjolen spesiell, kan det være greit å kapre de som evt bare er ute etter en vanlig kjole også :) Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...