*Lissi* Skrevet 8. april 2009 #1 Skrevet 8. april 2009 Hvor lag tid brukte de på å bli helt friske? Vesla på 6 mnd. kom hjem igjen i går, men hoster fortsatt endel. Ble ganske tett på morgenkvisten, og må innrømme at det er ganske ekkelt. Når hun får hostet litt blir det mye bedre da. Legen på sykehuset sa hun kom til å hoste og "hvese" en stund til, men jeg håper virkelig dette går fort over...
Mom2Two Skrevet 8. april 2009 #2 Skrevet 8. april 2009 Vel, hun er snart 4 år og hoster ennå... Har vel omtrent hostet hver natt siden hun fikk det da hun var 6 mnd. RS er noe skikkelig dritt!
rampete robin Skrevet 8. april 2009 #3 Skrevet 8. april 2009 Hvis du tilfeldigvis bor i Vestfold/Telemark, så kan jeg anbefale en dyktig naturmedisiner som har fått vekk hoste og slim (virus) på vår minste :-)
Gjest Skrevet 8. april 2009 #5 Skrevet 8. april 2009 Jenta mi ble utskrevet av sykehuset for 2 mnd ,siden og sliter fortsatt. Hun har begynte på astmamedisiner nå, blitt litt bedre av de. Legen på sykehuset sa at det var mange babyer som har hatt RS som får astma, siden lungene blir så "herjet" .
*Lissi* Skrevet 8. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 8. april 2009 Uff, får virkelig håpe hun slipper å slite med dette lenge. Hørest jo helt forferdelig ut når hun surkler og hoster så mye...
rampete robin Skrevet 8. april 2009 #7 Skrevet 8. april 2009 Jeg ville uansett oppsøkt en naturmedisiner var jeg deg. Det eneste legene kan gjøre er å gi astmamedisiner og si at de vokser det av seg. Men det er noen slitsomme år med hosting for foreldre og barn. Skader ikke å prøve alternativt, for barneastma varer gjerne noen år. Hvis det er det din lille får...
*Lissi* Skrevet 8. april 2009 Forfatter #8 Skrevet 8. april 2009 Skal på sjekk hos legen om 6-8 uker (sjekke ørene etter ørebetennelse) og skal ta en ordentlig prat med han da. Minsten her var mye ut og inn av sykehuset da han var liten, p.g.a. luftveiene. ble mye bedre nå som han tar astma medisin i vinterhalvåret. Bedre å gi medisin forebyggende, og slippe at de er syke hele tiden iallfall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå