Gjest Mylian&A.V+tre i magen! :-) Skrevet 8. april 2009 #1 Skrevet 8. april 2009 Jeg er så kvalm og bare spyr og spyr. Står opp om natta for å spy opp ingenting. Når jeg spiser spyr jeg opp det også. Spyr hele tiden. Faen så hemmende og ekkelt. Er helt sår i halsen og har vondt i hodet hele tiden... :-((( Blir bare verre også :-(
Gulosten™ Skrevet 8. april 2009 #3 Skrevet 8. april 2009 Kanskje du burde fått no skikkelig kvalmestillende av legen...?? Ikke bra der der assa... For 5 år siden fikk jeg lov til å ta Postafen av legen min, men vet det finnes noe annet man kan ta nå - Apifran eller noe sånt...??
Gjest Mylian&A.V+tre i magen! :-) Skrevet 8. april 2009 #4 Skrevet 8. april 2009 Tar afipran 3ganger dagen.. hjelper ikke :- (((( Håper bare dette gir seg
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 8. april 2009 #5 Skrevet 8. april 2009 Been there, done that - 2 ganger ( Det er noe skikkelig dritt og alle forsikringer om at man får en nydelig belønning (3 i ditt tilfelle - tøffe trillingmamma-to-be!) til slutt føles veldig lite realistiske og oppmuntrende mens det står på... Ikke noe som hjalp for meg heller, verken legemidler eller kjerringråd, foruten kanskje å prøve å spise littegrann "ofte" fremfor ingenting eller sjeldent... Og holde seg langt unna alt med mye smak for det gjør så vondt når det evt kommer i retur... Stor sympatiklem fra meg, selv om det ikke hjelper det heller...
Gjest Mylian&A.V+tre i magen! :-) Skrevet 8. april 2009 #6 Skrevet 8. april 2009 Gikk det over da Yaddaline? Ja de babyene kjennes helt uvirkelige ut akkurat nå.... Er jo så lenge til og hvor lenge orker jeg å spy.. hehe
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 8. april 2009 #7 Skrevet 8. april 2009 For meg gjorde det det, i uke par-og-tjue (litt gradvis - en god dag blant dårlige, og sakte men sikkert færre spyrunder). Fikk ekstremt følsom luktesans da, så om jeg kjente feil lukter (feks av såpe av alle ting) så kunne jeg spontanbrekke meg, men lite spying etter det.
Gjest Mylian&A.V+tre i magen! :-) Skrevet 8. april 2009 #8 Skrevet 8. april 2009 Uff, ja, det er så ille at om jeg tygger litt feil eller ikke får til å tygge en ting ordentlig så må alt ut igjen... trodde ikke trllingsvangerskap skulle bli slankekur altså.. håper bare dette gir seg.. får så vodnt i hodet av dette
Lille Bell Skrevet 8. april 2009 #9 Skrevet 8. april 2009 Huff- stakkars deg. Akupunktur hjalp meg veldig og jeg angrer på at jeg ikke begynte med det tidligere i svangerskapet. Verdt et forsøk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå