Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går da jeg skulle gå fra trikken og hjem, går jeg forbi en dyrebutikk. Utenfor den sto det bundet en diiiger Rotweiler, skikkelig muskuløs hund. Så skummel ut..hehe.. Så kommer det en mann forbi med en sånn liten..hva heter de? Sånn hund som Frasier har, og som plutselig ble populær etter serien?

De to hundene var så glade for å møte hverandre da, hopp og spratt alle veier. Så morsomt å se på. Så måtte mannen med den lille hunden gå videre. Da hadde Rotweileren det skjønne uttrykket i ansiktet, litt sånn "Heeeey, where did my new friend go!?!?!?" "Come back here, I want to play"-ansikt.

Hehe sååååå søt:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mom2two!

hehe. søt historie. godt rottweileren ikke spiste jack russel terrieren da. sånn rett forran dibs hundehater nr.1! ;p *tøyser*

faktisk har hunden min blitt angrepet to ganger av en sånn liten jack russel så jeg har fordommer mot de. hehe. helt sant. selvom jeg prøver så godt jeg kan å være open minded om dyr, og at det bunner ut i eieren så tenker jeg "drittbikkje" hver gang jeg ser en russel. hehehehe. huff og huff. litt fordi jeg vet jeg har fått en tispe-vond hund av de angrepene også da. skjedde midt i den mest kritiske valpe-sosialiserings-tiden så nå har jeg en hund som synes at alle tisper er møkk. vel, altså det har jo også litt med rasen å gjøre også men jeg har tross alt greid å sosialere en pitbull til å glemme "bakgrunnen" sin så jeg liker å skylde på den møkka-jacken. heheheheh.

se der ja, jeg har mine dårlige sider jeg også.

Skrevet

Men jeg har faktisk også hørt at de jack russelene er ganske aggressive, og ikke så enkle å oppdra. Så det er ikke sikkert det er en myte;o) Så kjipt at hunden din ble angrepet i valpetiden da, sikkert noe den alltid vil huske.

På trikken i morges var det en sånn skjønn sånn jakthundsak (jeg er ikke så flink på hunderaser hehe..) hvit med svarte prikker som slikket all håndkremen av hendene mine.. hehe. Den var også veldig søt.

Skrevet

Det høres ut som du har hatt mange fine hundeopplevelser i det siste mom. hehe. :D

Pitbullen min var helt ram til å slikke av meg krem. Helst på leggene da, men det var fordi hun ikke likte at jeg lukta annet enn meg selv og henne. Sleika til jeg ver "ren" igjen om hun fikk muligheten. hehe.

Skrevet

Hehe softening up, serru:-p

Trodde de likte smaken av kremen eller noe, jeg.

Så søt hund som vil det bare skal lukte mamma;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...