Kleint Skrevet 8. april 2009 #1 Skrevet 8. april 2009 å få den fødselsstripa? Er 6 mnd på vei, men ingen stripe her. Det er kanskje veldig individuelt?
Anonym bruker Skrevet 8. april 2009 #3 Skrevet 8. april 2009 Tror den går fra navlen og ned. En mørk stripe, såkalt fødselsstripe De fleste får vel det i svangerskapet tror jeg
Anonym bruker Skrevet 8. april 2009 #4 Skrevet 8. april 2009 Det hadde ikke jeg ivertfal... Men så kom jenten min så altfor tidlig..
Gjest Skrevet 8. april 2009 #5 Skrevet 8. april 2009 Jeg fikk den rundt uke 30-32 tror jeg det var med guttene, veldig svak egenltig med alle og den forsvant på et par mnd etter fødselen.
Anonym bruker Skrevet 8. april 2009 #6 Skrevet 8. april 2009 Ingen synlig stripe her, og jeg gikk to uker over tiden.
Kleint Skrevet 8. april 2009 Forfatter #7 Skrevet 8. april 2009 Uff da - når kom datteren din (visst jeg kan spørre om det) Håper det er bra med henne nå. Jeg går med tvillinger - og er livredd for tidlig fødsel.
Anonym bruker Skrevet 8. april 2009 #8 Skrevet 8. april 2009 Fikk det veldig sent her, uke 35-36 vil jeg tippe.. Men det er veldig individuelt
Anonym bruker Skrevet 8. april 2009 #9 Skrevet 8. april 2009 3 barn. Aldri sett noen stripe, heller ikke strekkmerker.
Sånn kan det gå Skrevet 8. april 2009 #11 Skrevet 8. april 2009 Jeg fikk aldri noen stripe og jeg gikk over med alle 8.
Anonym bruker Skrevet 8. april 2009 #12 Skrevet 8. april 2009 Det er ikke så vanlig. Har ikke hatt det med mine to og kjenner kun 1 som har hatt det.
Trollet&lilletrollet08 Skrevet 8. april 2009 #13 Skrevet 8. april 2009 Fikk en veldig svak stripe i uke 28. Ikke alle får stripe:)
Gjest Skrevet 8. april 2009 #14 Skrevet 8. april 2009 Kjekt for deg ;-) Tror ikke det er noe problem om du slipper den stripa!
Anonym bruker Skrevet 8. april 2009 #15 Skrevet 8. april 2009 Første svangerskap stripe fra navel og ned. Husker ikke når den kom. Andre svangerskap stripe hele veien, kom ganske tidlig. Enda ikke helt borte 8 mnd etter fødsel...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå