Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

å få den fødselsstripa? Er 6 mnd på vei, men ingen stripe her. Det er kanskje veldig individuelt? :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det for noe??

Skrevet

Tror den går fra navlen og ned. En mørk stripe, såkalt fødselsstripe :P De fleste får vel det i svangerskapet tror jeg :P

Skrevet

Det hadde ikke jeg ivertfal... Men så kom jenten min så altfor tidlig..

Skrevet

Jeg fikk den rundt uke 30-32 tror jeg det var med guttene, veldig svak egenltig med alle og den forsvant på et par mnd etter fødselen.

Skrevet

Ingen synlig stripe her, og jeg gikk to uker over tiden.

Skrevet

Uff da - når kom datteren din (visst jeg kan spørre om det)

Håper det er bra med henne nå. Jeg går med tvillinger - og er livredd for tidlig fødsel.

Skrevet

Fikk det veldig sent her, uke 35-36 vil jeg tippe.. Men det er veldig individuelt

Skrevet

3 barn. Aldri sett noen stripe, heller ikke strekkmerker.

Skrevet

Jeg fikk aldri noen stripe og jeg gikk over med alle 8.

Skrevet

Det er ikke så vanlig.

 

Har ikke hatt det med mine to og kjenner kun 1 som har hatt det.

Skrevet

Fikk en veldig svak stripe i uke 28. Ikke alle får stripe:)

Skrevet

Kjekt for deg ;-) Tror ikke det er noe problem om du slipper den stripa!

Skrevet

Første svangerskap stripe fra navel og ned. Husker ikke når den kom. Andre svangerskap stripe hele veien, kom ganske tidlig. Enda ikke helt borte 8 mnd etter fødsel...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...