Gå til innhold

andre med tidlig blødning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle hatt mens søndag, men den kom ikke,så har tatt 2 tester som begge kom ut svak positive... Men idag så kom det blod... Da går det vel en vei da eller? Andre dette har skjedd med? mistet dere da? el er dere fortsatt gravid...? Har jo hørt d er vanlig å blø litt, men har ikke gjort det i de to forrige sv.skapene mine!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Ikke for å ta fra deg motet - det kan være litt blødning selv om du er gravid. Kroppen kan tro den skal ha mens....

For mitt vedkommende var det andre veien dessverre. Spontanabort. Startet med brun utflod torsdag, blødde fredag - ringte legevakt... men fikk først komme mandag. Hadde blødning i hele helga. Og ta jeg kom på UL var det tomt... bare rester etter morkake igjen. Men jeg trøster meg med at da var det noe galt, og ja, vi skal prøve igjen. Ønsker oss en tredjemann.

Lykke til - og håper det går bra med deg !

Skrevet

Hei, og takk for svar!!

-jeg tenker vel at det går en vei dette... men en har jo alltid et lite håp og nekter i det lengste å innse hva som sikkert skjer...

Skal nå prøve på'an igjen med friskt mot uansett.. de sier jo det at man må rekne med å miste en gang og to når man lager en familie ;) Men det er jo alikevel grådig kjipt når det skjer da....

Lykke til til dere og!!

God påske!!!

Skrevet

Hei, jeg hadde litt blødninger nesten en uke, og er fortsatt gravid, tok en test til en uke etter det sluttet å blø. Nå har jeg kastet opp snart i 14 dager;P Så håper det er noe der:D Fikk ikke time hos lege før 4. mai (er i 8. uke nå:)) Skal spørre om tidlig UL da. Lykke til:) Kjenner to stk som har hatt mensen deler av svangerskapet, og de har fått friske fine babyer:D

Skrevet

I natt begynnte det å blø mye og har blødd mye mer enn jeg pleier å blø når jeg har mensen, i hele dag, så dette gikk nok galt :( Må nok bare innse det :( Men takk for oppmuntring.. :) Får vel bare gå på med friskt mot og prøve på igjen ved neste eggløsning nå da...Ikke så mange dagene til, om den kommer som normalt ;)

Skrevet

Det var synd å høre. Vet hvordan du har det. Mistet i november selv. Håper vi ser deg her snart:) Jeg ble gravid den mnd jeg ikke var her inne, og slappet av og tenkte på noe annet:) Lykke til:D

Skrevet

Uff, dette var synd, men bra at du er ved godt mot. Det går nok bedre en annen gang:-) Lykke til med prøvingen!

Men husk at syklusen din kanskje har forskjøvet seg, nå som kroppen din har vært gravid. Først skal livmoren renses, og så må hormonene begynne å virke slik at eggløsningen går som normalt. Det kan ta alt fra noen dager ekstra til opptil en måned, vil jeg tro.

Skrevet

Ja, det er kjipt... Men bedre det skjedde nå enn i uke 8 f.eks... Vet at man blir lettere gravid når man ikke fokuserer så mye på det.. Sånn jeg ble gravid med de to andre ;) MEN, det er lettere sagt enn gjort ja... Er lissom det jeg/vi ønsker nå,så da blir det jo til at det er det man tenker en hel del på ja... ;) Skal prøve så godt jeg kan og la være ;) Får fokusere på de to vi har, så kommer det vel en tredjemann om det er rmeningen ;) Man blir litt nervøs av alle MA og SA'ene innpå her, så får vel komme meg vekk fra hele BIM en periode og ;)

Skrevet

Ja, men heldigvis så kjenner jeg det veldig godt når jeg har eggløsning. Har ganske store smerter... Vet jo ikke om det er akkuratt den dagen smertene pågår at selve eggløsningen finner sted, kan jo være både før og etter, så får bare "stå på" og prøve før, etter og under i en laaang periode fremover ;) hehe!!!

Håper på at det klaffer i nærmeste fremtid alle fall ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...