Eplejuice Fødeklar Skrevet 8. april 2009 #1 Skrevet 8. april 2009 Men jeg må innrømme, at jeg får litt forhåpninger nå som jeg har løsmage, murringer, masse ned press og sterkere kynnere. Skulle jeg ønske jeg ikke hadde fått med meg disse tegnene, for har egentlig ikke noen tro på at man kan "spå" en fødsel, tror jo egentlig at det bare starter av seg selv uten noen tegn. Men har jo så lyst til at det skal stemme, at jeg kjenner at nå får jeg litt forhåpninger på at det kanskje skjer noe i løpet av de neste dagene. Pokker også, hvorfor skal man lure seg selv slik?
SusieQ-Anna210707+Kasper090409 Skrevet 8. april 2009 #2 Skrevet 8. april 2009 Jeg har ogsaa loes mage. Eller skikkelig diare faktisk. Og kramper i magen. Men det kan godt vaere curry'n jeg laget i gaar... Kjenner ikke ut som foedselen er i gang i hvert fall...
Mia29 Skrevet 8. april 2009 #3 Skrevet 8. april 2009 Jeg har gått og hatt slike tegn i over to uker nå. Har termin i dag og ingenting har skjedd for å si det slik. Så nå har jeg nesten gitt opp. Men på ett eller annet tidspunkt må jo disse "tegnene" føre til noe da. Babyene våre må jo komme ut en gang... Lykke til begge to. Håper det snart skjer noe )
kikkit Skrevet 8. april 2009 #4 Skrevet 8. april 2009 nå er det 3 dager siden jeg hadde termin.. og ingen tegn til no fødsel her heller. litt løs mage. men ikke noe anna. har prøvd alle kjærring råd som finnes. skrubba badegulvet, vaska hele huset, sex og måkte heste bingen i går.. men ikke en bitte liten kynner en gang. så detta kan ta tid virker det som. men en venninna av meg har akkuart født. å hu bare gikk å la seg på kvelden, ante fred å ingen fare.. noen timer etter våknet hun ta at fødselen var i gang.. så allt kan jo skje.. man trenger ikke å få noe forvarsel.. så jeg legger meg med ett stort håp om kvelden... og våkner enda mere skuffa på mårran.. men det blir vel min tur snart å får man tro:) uansett må dere ha lykke til da:) dette er min første.. litt nervøs nå. men blir godt å få lille gutt til hverdnen nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå