Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 8. april 2009 #1 Skrevet 8. april 2009 På kremen jeg har kjøpt står det at dersom man ikke merker bedring etter ei uke på kremen skal man kontakte lege. Jeg har merket bedring, men når jeg har sluttet på den igjen (etter ei uke) har det blomstret litt opp. Kan jeg da bare fortsette på den tror dere? Legekontoret er stengt til over påske og jeg drar ikke på legevakten for en sånn fille(flau)ting...
tante grusom master of law Skrevet 8. april 2009 #3 Skrevet 8. april 2009 Nå er ikke jeg en lege, men jeg hdde fortsatt til over påske. Er det sheriproct? Jeg brukte den i flere uker, legen sa at jeg kunne gjøre det. Så lenge du ikke er gravid da...
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 8. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 8. april 2009 Sheriproct var det den het ja. Da fortsetter jeg bare til over påske og så kan jeg heller ta kontakt da. Kvier meg så for legevakta for noe så trivielt som ikke haster, og ikke minst hater jeg å snakke om sånne ting (av en eller annen grunn mindre fælt å ringe fastlegesekretær). Gravid skal godt gjøres at jeg er :oDDD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå