Gå til innhold

12+1,og fremdeles kaster jeg opp:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jippi! Endelig 2.tri:) men er fremdeles dårlig. Mest på morgen, kveld og natt. Når skal det gi seg??!! Håper jeg ikke er en av de som skal gå kvalm i 40 uker....

Men jeg har hørt hjertelyd og vært på ul og barnet har det bra og det er jo det viktigste. Formen er tross alt mye bedre enn for noen uker siden!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei maizi og velkommen til oss :) Har ikke fått med meg at du har kommet, så MORO :)

Når det er sagt, huff huff og huff ! Det var ikke moro å høre for din del, jeg bare våknet en dag jeg, så var kvalmen omtrent helt borte, skjedde i overgangen 11/12, så det kan hende det er rett rundt hjørnet for deg også ? Hold ut, det gir seg som regel virkelig for de fleste. Jeg hadde meg en kvalmestund igår kveld jeg, men er helt fin nå. Går virkelig MYE bedre, men jeg merker jo at jeg fortsatt har lite energi og er sliten og trett.

Kvalmen er alikevel det verste for meg, ikke spyingen. Superglad jeg er ferdig (hvis jeg er det).

Jeg er 13+0 i dag weee !

Skrevet

Hei Maizi

Velkommen inn til oss :)

Kjenner til det du skriv. Eg kastet og opp i veke 12. Frå veke 13 blei eg gradvis litt bedre for kvar dag som gjekk. Er i dag 16+2 og er litt sånn småuggen av og til i løpet av dagen. Spesielt om morgonen, visst eg er sulten eller trøtt. Men det er ingen ting i forhold til det har vert. Var kvalm 24 timer i døgnet og sjukemeldt 100%. Er tilbeke i full jobb igjen no.

Det går nok over for deg og skal du sjå. Energien min er komt nesten tilbake og eg er nesten meg sjøl igjen. Eg våknet desverre ikkje opp ein dag og det var borte, det gjekk gradvis. Men dei allerfleste bli mykje bedre og det er ytterst få som har det gjennom heile svangerskapet.

Skrevet

Velkommen hit og gratulerer med den lille i magen!

Jeg kastet opp til jeg var i uke 19/20. Så det er ingen garanti for at det slutter når man går over i uke 12. Er heldigvis i fin form nå.

Du må bare holde ut. Det gir seg nok snart skal du se :) Og da avløses kvalmen av masse fine bevegelser i magen. Og ikke mange ukene etterpå så har man glemt at man gikk kvalm og kastet opp i begynnelsen.

Lykke til videre :)

Skrevet

Takk for svar jenter!

Jada, jeg får holde ut. Det er jo verdt det og jeg er på bedringens vei. Er sykemeldt ut uken og begynner igjen neste uke. Litt spent for jeg blør litt fra morkaken og lurer på hvordan det skal gå når jeg begynner å jobbe.....men blir godt å komme i gang igjen også:)

Nå gleder jeg meg til å kjenne spark, er en fantastisk følelse. Kjente ingenting før uke 21 sist (morkake som lå foran da også:(), men håper jeg slipper å vente så lenge denne gangen.

Og til deg Mikadimoo(sånn jeg husker deg, hehe); tenk at vi er kommet så langt!!!!!!!!! Du med den lave HCG en og jeg med blødningene. Nå skal vi bli mammaer igjen. Vi er heldige!!!!

God påske alle sammen!

Skrevet

JA JEG VET !! =D Dette er så moro !!!!! God påskeklem tilbake !!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...