*Miziz* har smilende barn ;-) Skrevet 8. april 2009 #1 Skrevet 8. april 2009 Ja det høres kanskje dumt ut men enkelte av mine EL er så smertefulle i forhold til de fleste. Indikerer det noe spesielt, for eksempel at jeg er veldig fertil eller at det løsner flere egg under den EL med smerter? Noen som vet eller har erfaring?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 8. april 2009 #2 Skrevet 8. april 2009 Ikke i mitt tilfelle i alle fall, etter at jegb egynte å merke når jeg hadde EL pga (til dels) sterke smerter måtte vi faktisk til med prøverør for å få til lillebror (storesøster er "naturlig"). Legen fant ikke noe galt som burde tilsi hvorfor vi ikke fikk det til, men jeg fikk påvist litt endometriosevev og det er kanskej det som har gjort at både el og mens har blitt mer smertefulle enn de var før jeg fikk storesøster. De fleste med endometriose har veldig vondt under el og mens. Har dog to venninner som merker el veldig godt og de har overhodet ikke hatt noen problemer med å bli gravide (truffet på 1-2pp hver gang), så det kan vel slå begge veier )
Dronningen! Skrevet 8. april 2009 #3 Skrevet 8. april 2009 Jeg har også slike smerter og de har ingen sammenheng med fertilitet eller at det løsner flere egg. Grunnen til smerten kan være at * de stadig større eggposene tar opp plass på eggstokken og i buken. * Noen får smerter av at egget/eggene brister seg gjennom eggstokkveggen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå