Gå til innhold

Kynnere OG kvalme - uke 37...

Anbefalte innlegg

Skrevet

I natt var jeg skikkelig kvalm. Har hatt en god del kynnere, mage og rygg de siste dagene og i natt. Var på kontroll i går, alt fint med bl.trykk, urin og babys hjerteslag. Men jeg har aldri opplevd å være kvalm så seint i svangerskapet før. Noen med erfaringer??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt det likt de siste dagene. (Termin i dag.) Men kvalmen har stort sett gitt seg hvis jeg har lagt meg ned og slappet av. Har også nettop vært til kontroll og alt var bra. Jeg passer på og drikke rikelig med vann. (Ca. 2 liter hver dag i tillegg til andre ting jeg drikker.) Jeg har vært litt hoven i fingre og ben de siste månedene til og fra så er litt obs på svangerskapsforgiftning når jeg får andre tegn. Men det er ingenting som tyder på at det skulle være noe slikt ut i fra kontrollen hos legen. Jeg har drukket bringebærbladte i noen dager nå. Men jeg har kuttet litt på den igjen, da kvalmen kom etter jeg begynnte med den. Mulig kvalmen bare er tegn på at noe er i ferd med å skje. Men foreløpig så virker det som om babyen min leker som vanlig der inne i magen og ikke har noen planer om å komme ut enda.

Så kort oppsummert har jeg omtrent samme erfaring, men vet ikke noe mer hva det er...

Skrevet

Hæ, mener du at kvalme er et tegn på svangerskapsforgiftning? Jeg har masse, samt at jeg har litt hovne ankler fra tid til annen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...