Gå til innhold

Hvor mange dager igjen, onsdag 8.april?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenk at eg skulle få starte denne tråden en gang eg og ;)

Sitter her med det eg håper er jobbende rier, og ser på en nydelig måne som snart er helt full. Terminen min er på fullmånedagen, altså i morra 9.april.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende !!:) Krysser fingre for deg og den 9 april !

Her er det 15 dager igjen...:)

Skrevet

Ja..man lurer jo på om denne fullmånen virkelig har noe å si...13 April her, så 6 dager til termin;)..fint fødevær nå da..hehe, verre for de som sitter på hytta og krangler hehe

Skrevet

Har 22 dager igjen jeg, og det er jeg glad for. Har en del å ordne. Men tiden går fort, og har en mengde kynnere - jordmora på kontroll sa i går at det er helt greit for meg å føde nå, om det skulle sette igang. Det håper ikke jeg. Har time på sykehuset 4 dager over termin for avtalt igangsetting om ikke ting har skjedd naturlig til da. Lykke til alle=)

Skrevet

21 dager og fødeklaaaar! :)

Jeg er klar som et egg! Lillebror kan bare komme... :)

Skrevet

0 dager igjen.. Termin i dag, men ingen baby:(!

Skrevet

42 dager igjen, og straks høygravid :)))

Skrevet

To dager over termin her.. Forstår ikke helt hvordan jeg i værste fall skal holde ut 12 dager til. Kom ut nå!!!

Skrevet

58 dager. men tiden flyr! gud bedre, ikke lenge siden 100 dager ;)

Skrevet

6 dager igjen

Skrevet

Da er jeg den som ligger daarligst an her foreloepig.

-8 idag...

Haaper paa et givende doegn etter stripping paa kontroll senere i dag + fullmaane i natt!

Skrevet

menstermin er idag, mens ul termin er om 18 dager!

Skrevet

0 dager igjen. Termin i dag. Kan veldig gjerne skje noe nå. Må bare rekke å gå på butikken først ;o)

Skrevet

- 3 dager i dag.. huff.. vil ha beby nåååå!!!

Skrevet

20 dager igjen...

Skrevet

52 dager igjen, skulle ønske det var mindre.....

Skrevet

23 dager igjen.

Litt vel optimistisk, men håper babyen vil ut i morgen på fullmånedagen!!

Skrevet

hele 61 dager.. og ser at jeg nok en gang har lengst igjen :/ men har aldri vært så nærmt før! :)

Skrevet

Her er det 34 eller 28 dager igjen til termin.

Utstyret er på plass, vognen er endelig kommet i hus, søknad om permisjon behandlet og innvilget, så nå kan han bare komme!

Skrevet

35 :-) ...det går fort, det...

Skrevet

12 dager igjen...:)

Skrevet

-4 dager idag! Hadde en del "tak" igår ettermiddag/kveld som jeg håpte skulle gå over til regelmessige rier, men den gang ei! Nå har takene akkurat begynt igjen, så håper nok en gang at noe skal skje idag... :)

Skrevet

Hei, jeh har termin 10 april altså 2 dager til, men satser på fødsel i morgen under fullmånen;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...