Gå til innhold

hvor mange par sko har du?


Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe.. etter et innlegg her i går så har jeg tenkt litt på min triste skosamling.

 

har ett par sorell vintersko, ett par ecco vinter sko og ett par høyhærla, og ett par crocs

 

og det er jo i grunn en litt trist samlig.

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehehehehehehehehheheheheh!

 

;p

 

alt for mange. jeg kan vel si at jeg har 2 par joggesko og 10 par converse og resten har jeg mistet tellingen på. heheheh.

 

 

Skrevet

Tja...smått og stort, ca 30par....men langt fra alt er kjøpt siste året for å si det slik.

 

 

Skrevet

hmm, har 40 par sko minst!

 

mange støvler, støvletter, finsko, ja alt!

Skrevet

hehe følte du deg en smule troffet.. hehee?

 

 

jeg innså egentlig først at samlingen var trist når jeg kom på at de skoene jeg bruker til vanlig også er de jeg bruker på fest... heeh

Skrevet

den var til stinkerbell

Skrevet

hehehehhehehe du må seriøst gjøre noe med den skosamlingen din smilefjes..

Skrevet

hehe... jeg skylder på at jeg er kresen på sko... haha

Skrevet

Utrolige mengder treningssko, og mange andre par:)

 

 

Skrevet

Jeg er sikker på at uansett hva folk svarer vinner jeg. Jeg er nesten 100% sikker. Vil nesten ikke svare før noen nærmer seg litt engang hehe

 

Nevn en farge, tupp, hæl, mønster, type. Jeg er sikker på at jeg har det eller noe tilnærmet. Eneste jeg ikke har er type brukssko som golf, klatring, fotball o l, crocs, Buffalo/Swear/Bunker typer og skatesko - ekte saker som "liksom"skatesko.

 

Har altså det meste innen brukssko som da innebefatter støvletter, pumps, sko, pensko, fritidssko.

 

(S)TinkerBelle, jeg som deg mener at pensko er brukssko :)

 

 

Skrevet

hundemamma

 

hehehehehehhehe. ;p du och jag. jeg har crocks da.. råååsa så klart. brukte de i praksisperidoen på skolen. høhøhø. og faktisk har jeg kun ett par støvletter.. det er jo helt utrolig da, men jeg er ikke så glad i støvletter egentlig. ellers finnes det meste.. eller nej, skate-sko har ikke jeg heller.

 

 

Skrevet

Rååååsa! Hadde jeg hatt det hadde mine vært like råååsa som dine men enn så lenge holder jeg fortet. Jeg ble faktisk tipset om den kommende trenden to år før den slo til her i Norge og anbefalt ta agenturet men selv da nektet jeg. Sorry, kan ikke selge ting jeg ikke kunne hatt på beina selv. Innrømmer at den originale modellen er den minst stygge. Resten kan jeg ikke tenke på engang...

 

Men (S)Tinker, jeg har faktisk noe tilnærmet piratstøvletter, men mine er ikke som de man ser overalt i gata. De er selvsagt kule hehe.

 

Bortsett fra dine crocs og mine nesten piratstøvletter så føler jeg vi kan yte hverandre stor rettferdighet der andre ikke ser et fnugg logikk hehe.

Skrevet

uff, aaalt for mange.sikkert en plass mellom 30 og 50. og da må det sies at jeg har kasta mange par hver gang jeg har flytta. og det er tungt å kaste sko.

 

men det som er rart, er at jeg går igjen i noen få par. så kunne sikkert kastet mange fler, men mange av de er jo sååååå fiiiine, og noen er jo så sexy at jeg egentlig har lyst til å bruke de som pynt.

 

feks de sorte lakk pumpsene mine med 10 cm hæl! de er råååååå sexy!!!!! men akk, brukt så alt for lite......

 

mer tøffe fritidssko som blir brukt av denne alenemammaen. sjeldent jeg har tid til å gå på noe fanchy fest mer med sexy sko.

Skrevet

Kanskje 7-10 par sko, men mange av de kan jeg ikke bruke mere siden jeg har fått fotseng. Trenger virkelig nye sko.

 

Skal i bryllup snart og vet virkelig ikke hva jeg skal ha på beina.

Skrevet

Jeg har faktisk ikke peiling lenger. Husker at jeg telte dem alle sammen for ca. tre år siden og da kom jeg til 80 par...

Skrevet

1 par vintersko

1 par joggesko

2 par finsko, som jeg veldig sjeldent bruker, hater finsko!

1 par sandaler

1 par slippers

1 par støvletter som jeg egentlig aldri bruker ;-)

 

Skulle bli 7 par sko tilsammen det.

Skrevet

1 par vintersko som er 6 år gamle

1 par joggesko

2 par crocs (til jobb)

1 par sneakers som brukes heeeeeele tiden

1 par støvletter

1 par sommerslippers

1 par pumps (heter det det, tro?)

 

...og så har jeg noen pensko i skapet (som har blitt kjøpt til diverse kjoler jeg ikke passer lenger) som jeg aldri burker pga høy hæl = line ser ut som ei gås...

Skrevet

DET var litt trist, ja. Hva har du på bena nå om dagen, da...?

 

Jeg har kanskje 10-15 par. Og føler jeg burde ha flere...

Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

Hm...

 

1 par puma "joggesko" (altså, ikke til jogging men til hverdagsbruk)

2 par svarte støvletter

1 par lysebrune støvletter

1 par skoletter

1 par converse

1 par pumps

1 par pensko, sånne med bare tynne stropper

1 par sandaler

1 par treningssko

 

Ønsker meg flere!

Skrevet

Et par vintersko

Et par skisko

Et par høyhælte støvletter

Et par "penjoggesko"

Et par arbeidssandaler

Et par strandsandaler

Et par høyhælte pensko

 

Litt av en samling!

Skrevet

rundt 70. Mesteparten er pumps, sandaler og andre pensko.. Elsker dem alle sammen :P

Skrevet

Aner ikke, alle sko ligger i en enorm haug i gangen her. Har litt skodilla, men overhode ingen oversikt. Eneste jeg veit antall sko er Linus, han har 7 par, til tross sine 10 mnd bare.

Skrevet

Nei, det er ikke så mange som mange andre har hvertfall.... Men nok synes jeg da..

 

Vintersko, hiking/joggesko, 3-4 par sandaler, "altan-sko" og 3-4 par sorte enkle sko som brukes hele året til alt, samt 2 par finsko.

Skrevet

Det vet jeg ikke...:o

Jeg har sko til enhver anledning og til ethvert antrekk. Jeg har sko i hele huset.

 

Min store svakhet er nette små pensko med tilhørende vesker og jeg de fleste har jeg aldri brukt. Men de er jo sååå pen å se på! :-p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...