Gå til innhold

Smerter ved siden av navlen!!??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så inderlige smerter ved siden av navlen, på høyre side. Kjenner det nå når jeg sitter helt rolig, men enda verre blir det når jeg reiser meg, strekker meg, hoster eller nyser. Må nermest krøke meg sammen av og til.

 

Noen som sliter med det samme og ev. hva kan det være? Muskelsammentrekninger eller at musklene tøyer seg?

 

Jeg er kun 16+3 så det kan ikke vere livmoren, den ligger vel lenger nede?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Er selv i uke 24, men har hatt og har en del av dette problemet selv. Det er skikkelig vondt noen ganger, om man blir jo nesten litt redd... Men, det er bare muskulatur som strekkes og "flyttes", samt at tarmer og annet blir dyttet og flyttet på. Mye nerveceller som vi vanligvis ikke kjenner noe til, som plutselig skal lage bråk.

Så, slapp av, og evt ta det opp på neste kontroll. De vil nok bare si du kan ta det helt med ro:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...