Gjest Skrevet 7. april 2009 #1 Skrevet 7. april 2009 Tenkte få fikset neglene snart, har lyst på fransk manikyr og få litt lengre negler, aldri hatt sånne kunstige negler gjort proffesjonelt før, så regner jeg med at det vil koste litt, så vil få utført det sånn det blir pent:) Er det verdt pengene å gå til en proffesjonell?
Gjest Skrevet 7. april 2009 #2 Skrevet 7. april 2009 Er det ikke in å ha naturlige negler nå? De fleste jeg kjenner som pleide å få lagt negler har iallefall sluttet med det.
hundemamma ♥ Skrevet 7. april 2009 #3 Skrevet 7. april 2009 Legg akryl med naturlige tipper. Etterfyll med naturlig farge på tippen. Blir nesten som med nytt sett naturlige tipper. Er ikke alle som legger den fargen på etterfyll da den er litt vanskeligere å legge pent enn hvit/soft white. Har du en fin farge på din egen negl, trenger du ikke etterfylle med farge på tippen, kun fortsette forsterkingen av din egen. Velg en rosafarge på resten at neglen. Altså på neglesengen og over tippen. Gjennomsiktig klar men med rosaskjær. Det er alltid penest. Den som er klar i fargen gulner ofte. Jeg mener det er verdt det og aldeles ikke harry som mange mener. Kommer helt an på hva slags type negler som er lagt og hvor flink negledesigner du går til. Velg akryl heller enn gele. Det holder bedre og tåler å files tynnere enn gele. Er hardere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå