Lillegull og meg Skrevet 7. april 2009 #1 Skrevet 7. april 2009 Jenta mi er snart 8 mnd. Hun bader ca 2 ganger i uka. Vasker henne hver dag i ansiktet, på halsen og hendene. Bader jeg henne for sjelden kanskje?
De tre gull Skrevet 7. april 2009 #2 Skrevet 7. april 2009 Bader lille gullet på 6 mnd nesten hver dag.. Men ikke fordi at det nødvendig men fordi hun elsker å bade.. Hun ler og koser seg glugg ihel..
JenteBeibi.04.02.09<3 Skrevet 7. april 2009 #4 Skrevet 7. april 2009 Jeg bade også henne bare 2 ganger i uka. Men vasker henne hver morning. Bade henne før 3 ganger i uka. Men når jeg begynte med bare 2 ganger. Så plutselig slo hun seg veldig vrang med badingen. Hun hyler til hun blir ill rød i fjese. Hun skal ikke bade. Hun hater det. Veldig trist. For det er ikke lenge jeg kan ha henne i bade karet å kose oss. Vasker henner så fort jeg kan for at hun ikke skal grine. Jeg vet ikke om det er for lite. Men det er jo bra å vaske henne hver dag da Liker jenta de å bade? Har du/dere tips om hvordan det går ant å venne minien min til det igjen?
Lillegull og meg Skrevet 7. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 7. april 2009 Ja, d er jo trist at det blir en kamp hver gang hun skal bade. Begynner hun å hyle med en gang hun kommer oppi vannet, eller er det feks når hun vasker håret? Hva med å prøve å dusje sammen med henne da? Prøvd d?
Mamman til Mia Camilia Skrevet 8. april 2009 #6 Skrevet 8. april 2009 Hun badet kanskje to ganger i uken. -Men dusjer sammen med meg annenvær dag Hun elsker det!
Lillepusen-78 Skrevet 8. april 2009 #7 Skrevet 8. april 2009 Vi bader gutten vår på 6 mnd to ganger i uken. Vasker daglig ansikt, hender, halsen + rumpa selvfølgelig... Synes ikke det er behov for bading oftere, og er redd han skal få veldig tørr hud...
sOlø08 Skrevet 8. april 2009 #8 Skrevet 8. april 2009 jeg vasker lillegutt på 7 mnd i ansiktet/halsen hver morgen, også dusjer jeg han (stort sett) på kvelden. Legger en håndduk i dusjen og legger han oppå den. vasker hår og kropp ca annenhver dag med såpe/shampo, ellers bare vann. Han elsker dusjen!! han leker og ruller og plasker Bruker også dusje sammen med han av og til. Baljen er så liten så den er bare i bruk for litt avveksling..
♥ En jente og en gutt ♥ Skrevet 8. april 2009 #9 Skrevet 8. april 2009 Jeg bader gutten min på 5 mnd 2-3 ggr i uken. Vasker ansiktet og hender morgen og kveld. Om morgonen når jeg tar av den fulle tissebleien vasker jeg stumpen hans med en klut med vann og litt babyolje. Ellers vasker jeg han kun når han bäsjebleier.
Jente2011 Skrevet 8. april 2009 #10 Skrevet 8. april 2009 1 gang i uka, men det er fordi hun har atopisk eksem!
Stella82&lilleprinsen08 Skrevet 9. april 2009 #11 Skrevet 9. april 2009 Vi bader lillegutt annen hver dag. men kan og bli hver 3. om vi for eksempel er på besøk.
marinas skatt Skrevet 9. april 2009 #12 Skrevet 9. april 2009 Bader henne hver dag. Hun elsker og bade :-) - Også er det lettere og få smurt henne ordentlig inn med olje og krem. Hun kom 17 dager på overtid og var veldig tørr i huden. Med olje i badevannet og innsmøring av olje og eller krem etterpå er hun kjempefin i huden. Hun er også kjempe glad i og dusje. Både storebror og storesøster har atopisk eksem , og jeg har erfart at huden tar lettere opp fuktighet om man smører med olje på fuktig hud.....
JenteBeibi.04.02.09<3 Skrevet 9. april 2009 #13 Skrevet 9. april 2009 Japp, med en gang hu kommer oppi vannet. Så starter hylinga. ja har prøvd å dysje sammen med henne. Men da tør jeg ikke såpe henne inn. pluss at faren må være tilstede. For sikkerhetskyld. Men det likte hun godt å dysje. Men er redd for å såpe henne inn. fordi det blir jo glatt da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå