Gå til innhold

DA HAR EG SLUTTET OG RØYKE

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei damer. da har jeg sluttet og røyke.

Det var faktisk ikke så vanskelig, jeg leste endelig røykfri for kvinner.

Men det er jo viktig og lese det som står og faktisk gjøre d uansett kor teit det høres ut.

Jeg er utrolig fornøyd med meg selv etter 3 dagen uten røyk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jøss,gratulerer :D Tøffe damen! Jeg sluttet da jeg gikk med min første, og har utrolig nok ikke begynt igjen, selv om jeg syns det er utrolig tøft å røyke ;)

Kjempemange poeng til deg som har klart det!

*Thumbs up!* :D

Skrevet

Unnskyld meg, men mener du virkelig det er utrolig tøft å røyke? Eller var det en skrivefeil? Det er da ikkje så mange ting som er dummere enn å røyke og i alle fall i svangerskap!

Dere har uansett vert flinke som har slutta:)

Skrevet

Så flott at du gjør dette for deg selv og barnet du bærer på. Gratulerer så mye!! :0)

Skrevet

Hihi, neida, jeg syns det er kjempetøft å røyke ;P Misforstå meg rett, jeg er 35 år, røykte selv i 20 år, sluttet da jeg gikk med datteren min i magen og har ikke begynt igjen. Og der er absolutt ingenting tøft med å røyke i et svangerskap, jeg er ikke dum. Men røyking for meg representerer rock'n'roll og å tøffe seg litt på byn . Men ta dette med den rette humoren for all del ;)

Jeg tenkte jeg skulle begynne å røyke igjen i en alder av tjaaaa..70-ish? 75 kanskje? Så kan jeg bli en tøff røykende gammel dame ;P

Portvin og røyk i 80-års alderen,ja det høres greit ut ;P

Forutsatt at det går an å oppdrive røyk i det hele tatt da ;P

Syns fortsatt Hel er kjempeflink som har sluttet! Det tar guts :)

Skrevet

Gratulerer HEL :) Du er kjempeflink!!! :D

Sluttet selv den 26 mars, da jeg fikk positiv test:) Har du forsøkt å slutte før? Det har jeg, og utrolig hvor mye lettere det er nån man har en liten i magen å ta hensyn til :)

Uglemamma: Jeg ler meg ihjel :D:D

God idé med portvin og røyk når man er gammel..hehehe :)

Synes kanskje ikke det er kjempetøft med røyk, men det er absolutt en del av identiteten, så er ikke bare en uvane å legge av seg:)

Skrevet

ah,deilig med en som tar humoren i det ;) gratulerer med røykestoppen du også ;) Skal invitere deg på en cigar og en portvin om ...endel år ;P

Skrevet

Hehe.. takk for det:) Vær du sikker...jeg kommer ;P

Skrevet

hehe.. jeg sjønnte hva du mente uglemamma:)

jeg synes faktisk det var myyye vanskeligere og tørre og prøve og slutte når jeg var gravid..

Er såååmye større press på at du må klare det.. det er plutselig ikke min kropp lengre. alt jeg gjør må være til det beste for barnet.

for man må jo bare klare det..

Og tenk om jeg ikke hade klart det, hvor dårlig hadde jeg følt meg da.. nei huff..

Skrevet

Hei H E L, gratulerer så masse. Jeg sluttet også å røyke da jeg fikk vite at jeg var gravid. Har holdt meg i 2,5 år nå, og elsker mitt røykfrie liv. Jeg blir super glad hvergang en gravid slutter å røyke. Er litt overrasket over hvor mange som røyker i svangerskapet.

Ellers hvier jeg meg på den festen om sånn ca 50 år.....jeg stiller med 20 Prince og ei flaske tequila.......Schååål.....

Skrevet

Ja, det spørs da jenter... Er røyken da utryddet i andre land enn Langtvekkistan? Eller finner vi noen cigarer, en pakke prince og noen Lucky under en stein? ;P

Jeg syns du er kjempeflink,Hel... Jeg skjønner veldig godt hva du mener... Man vil jo selv pga barnet, men når alle andre synser og mener så setter man seg litt på bakbeina selv og blir litt sta... Jeg blir ihvertfall slik. Skal jeg slanke meg f.ex. så skal jeg det for egen skyld og egen helse. Jeg blir skikkelig sur hvis mamsen f.ex. sier "flott, jeg syns du har godt av det,og trening etc...." selv om hun bare vil hjelpe...Det er så veldig personlig. Da blir det ikke for min skyld lenger på en måte... Om du skjønner.

Så jah, superflink! Det er du :) Stå på!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...