Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

1. I dag klarte jeg å falle ned trappa. Sklei halve trappa på rompa. Har bare så vidt kjent litt småbobling i magen etter det, pleier å kjenne spark godt både på magen og på blæra, men ikke etter fallet. Er jeg overhysterisk om jeg ringer legevakta i morgen? (Om jeg ikke kjenner noe mer bevegelser i kveld selvfølgelig) Er 24 uker i dag. Noen Andre her som har falt men som det gikk bra med?

2. Da jeg var på ultralyd (Orkanger) fikk jeg med meg søknadspapirer på fødeplass for å sende inn senere. Når er det seneste jeg burde sende de inn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Foresten så ble jeg småkvalm og hadde vondt i hodet en stund etter fallet.

Skrevet

Du er langt i fra overhysterisk, og jeg syns du skal ringe legevakta nå med en gang hvis du ikke kjenner spark som vanlig, spesielt siden du blei kvalm med hodepine også

Fødeplass bør du søke om så fort du får det til

Skrevet

Ring legevakta eller fødeavd på sykehuset med en gang du, bedre å ringe en gang for mye enn for lite. Og ikke vent til i morgen!

Trodde jordmor sendte søknadspapirene jeg? Det gjorde de begge gangene med meg hvertfall. Jeg fikk aldri papirene selv, oppga bare ønsket fødested. Dette var før ordinær ul, og jeg fikk innkallese til ul der jeg skulle føde, selv om det var langt borte far bostedet mitt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...